Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هند شرایط میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را ندارد، از شرایط بسیار سخت سرخ ها در این مسابقات خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هند شرایط میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را ندارد، از شرایط بسیار سخت سرخ ها در این مسابقات خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین پیروانی درباره تأخیر در سفر تیم پرسپولیس ایران به هند برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

قبل از صحبت‌هایم باید از هموطنان،دوستان، همبازیان و طرفدارانی که فوت مادرم را تسلیت گفته تشکر کنم برای همه هموطنان آرزوی سلامتی دارم.

وی افزود:

متأسفانه سالی که نکوست از بهارش پیداست. هنوز به هند نرفتیم مشکلات زیادی ایجاد شده و سفر تیم به تأخیر خورد. شاید برخی دوستان بگویند این تأخیر چند ساعته بوده اما تمرکز و برنامه کادر فنی، خودمان و مدیریت باشگاه را به هم ریخت و در آن خلل ایجاد کرد. فکر می‌کنم باید برنامه‌ریزی بهتر می‌شد.

مدیر تیم پرسپولیس اضافه کرد:

فکر می‌کنم هند شرایط میزبانی را ندارد. از همین جا بگویم وضعیت زمین‌های تمرینی و رفت و آمد در این کشور اصلا خوب نیست و روزهای سختی را در آنجا پیش‌رو خواهیم داشت. البته بحث فنی جداست. تیم، بازیکنان، کادر فنی و امور فنی پرسپولیس خوب است اما در بیرون از زمین اتفاق‌های سختی پیش‌روی ما است.

پیروانی خاطرنشان کرد:‌

امیدوارم بتوانیم بر تمام این مسائل غلبه کنیم. البته کار سخت است اما هدف ما این است که کسی آسیب کرونایی نبیند و همه دست به دست هم بدهیم تا اتفاق‌های خوبی رقم بخورد. هواداران منتظر برد و قهرمانی در این مرحله هستند. ما را دعا کرده و از راه دور انرژی مثبت خود را به تیم بدهند تا با بهتر شدن شرایط کرونایی، با وضعیت ایده‌آل‌تری پای گیرنده‌های تلویزیونی بنشینند و پیروزی تیم پرسپولیس را ببینند.

وی در ادامه گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ مدعی هستند بازیکنان این تیم واکسن زده‌اند، گفت:

بله، ما واکسن زده‌ایم .سال‌هاست واکسن عشق، تعصب و برد و قهرمانی زده‌ایم. خیلی از دوستان بدانند این واکسن هیچ جایی نیست. باید پیراهنی بپوشید که لوگوی پرسپولیس را داشته باشد. در ادامه با دست به دست هم دادن و تعصب بالا قهرمانی بیاورید. مطمئن باشید این واکسن تأثیر زیادی دارد. اگر می‌خواهند درباره پرسپولیس صحبت کنند باید اخلاق و ادب را رعایت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا افشین پیروانی پرسپولیس پرسپولیس تهران سرپرست پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار نظر کرد: ایمن‌سازی یکی از مؤثرترین روش‌های پیشگیری از بیماری‌های دوران کودکی است، نقش واکسیناسیون در سلامت جامعه خیلی مهم است. پس از تأمین آب آشامیدنی سالم هیچ مداخله‌ی دیگری حتی آنتی‌بیوتیک‌ها چنین تأثیر عمده‌ای در کاهش مرگ‌ومیر و ناتوانی نداشته است.

وی افزود: در حال حاضر در کشور ما کودکان علیه ۱۰ بیماری خطرناک و کشنده از جمله سل، فلج اطفال، دیفتری، کزاز، سیاه سرفه، سرخک، سرخجه، اوریون، هپاتیت ب و هموفیلوس آنفلوانزا واکسینه می‌شوند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان ادامه داد: با فعالیت‌های بهداشتی و درمانی در کشور ما توانستیم در راستای کنترل، حذف و ریشه‌کنی برخی از بیماری‌های واگیر و مهلک گام برداریم.

وی گفت: در حال حاضر واکسن پنوموکوک برای کودکان، تا یک‌سالگی به واکسیناسیون روتین کشور ما اضافه شده که نویدبخش کنترل و کاهش بار بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی است.

شکری افزود: این واکسن سبب کاهش بار جهانی بیماری‌های ناشی از عفونت‌های پنوموکوکی می‌شود. این باکتری‌ها، عامل عفونت‌های مهاجم باکتریال در کودکان، طیف وسیعی از بیماری‌هایی مانند مننژیت، عفونت باکتریال تب‌دار، عفونت گوش میانی، سینه پهلو، سینوزیت و سپتیسمی (عفونت خون) است. این بیماری‌ها، یکی از علل اصلی مرگ‌ومیر در کودکان زیر پنج سال در سراسر جهان و پیشگیری از آنها با واکسن پنوموکوک امکان‌پذیر است.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان بیان کرد: این واکسن به صورت تزریقی در سن ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و یک‌سالگی علیه عفونت‌های پنوموکوکی تزریق می‌شود.

کد خبر 6085308

دیگر خبرها

  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • اعتراف بزرگ سرمربی پرسپولیس در ۴۸ سالگی + ویدئو
  • اذعان به زخمی شدن ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست از ۷ اکتبر/ حال ۲۴ نفر وخیم است
  • آغاز واکسیناسیون «پنوموکوک» برای نوزادان در آبادان
  • آغاز واکسیناسیون پنوموکوک نوزادان در آبادان
  • واکسیناسیون پنوموکوک در آبادان آغاز شد