Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@14:29:10 GMT

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۳۸۲

دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از چند منزل در شهرستان ماهشهر، با توجه به حساسیت موضوع اکیپی ویژه از کارآگاهان و ماموران اداره جنایی پلیس آگاهی تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و رصد اطلاعاتی اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی یکی از آنان را در شهرستان ماهشهر دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: در ادامه با اخذ نیابت قضائی سه عضو دیگر باند را در شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دارای سوابق متعدد کیفری، سرقت مسلحانه و جرایم خشن هستند که یکی از آنان با محکومیت ۱۰ سال حبس تحت پیگرد مراجع قضائی است، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یکدستگاه خودرو پژو سرقتی، یک جفت پلاک جعلی، یک‎عدد سیم‌چین و دو تیغه چاقو بکار رفته در صحنه‌های جرم کشف شدند.

سردار صالحی عنوان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به چهار فقره سرقت مسلحانه، دو فقره سرقت بعنف و دو فقره سرقت عادی اعتراف کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری استان خوزستان سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی استان خوزستان سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویان داخل خودرو در این شهرستان گفت: بررسی این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.


سرهنگ غلامرضا براتی افزود:این سارق در ساعات خلوت با پرسه زنی در سطح شهر اقدام به تخریب قفل صندوق عقب خودرو‌های پارک شده در محلات کرده و اموال داخل آنها را سرقت می‌کرد.


وی افزود: ماموران کلانتری حین گشت زنی فعال متهم را حین سرقت از یک دستگاه خودرو سواری دستگیر کردند.

سرهنگ براتی افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه انجام شده علاوه بر بزه ارتکابی به ۳ فقره سرقت اموال و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان