Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تیم فردا در حالی به مصاف هم می روند که به امتیازات این مسابقه نیاز مبرمی دارند.

ماشین سازی و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

اطلاعات بازی

یکشنبه 22 فروردین 1400

ماشین سازی – آلومینیوم اراک ساعت 17

تیم داوری: سید مهدی مرجان زاده – جعفر مهاجر – امین زاهدی – رضوان سرشار   

پیش بازی و وضعیت دو تیم

آیا ماشین‌سازی در اولین بازی‌اش با سرمربی جدیدش می‌تواند دومین بردش در لیگ را به دست آورد؟ این سوالی است که علیرضا اکبرپور و شاگردانش امیدوارند پاسخش مثبت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور که جدیدترین سرمربی تیم بحران‌زده تبریزی است به دنبال این است که کارش در ماشین‌سازی را با برد استارت بزند تا شاید بتواند این تیم را در پایان فصل در لیگ حفظ کند.

آلومینیوم نیز شرایط خوبی دارد. پس از جدایی رسول خطیبی این تیم شرایط خوبی نداشت ولی با حضور منصوریان و کسب دو پیروزی در جام حذفی و لیگ، روحیه به آلومینیوم بازگشته است. این تیم در خانه نیز مقابل فولاد خوزستان به تساوی رسید و حال باید به تبریز و به مصاف ماشین سازی ای برود که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد.

جایگاه دو تیم در جدول

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا بیرانوند گچ دست خودش را پیش از دیدارحذفی مقابل آلومینیوم اراک باز می‌کند، اما قادر به بازی کردن در ترکیب تیمش نیست و او به دیدار با سپاهان می‌رسد.

این درحالی است که شنیدیم خود علیرضا بیرانوند دوست دارد تیمش را در سفر اراک همراهی کند و حتی اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد، بتواند به جای امیررضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و از این مهارت خود استفاده کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • مجتبی حسینی 100 میلیون جریمه شد
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • گلایه‌های تند سیاوش اکبرپور
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • ربیعی: در مصاف با آلومینیوم نیمه اول خوبی نداشتیم
  • بیرانوند از این بازی برمی‌گردد اما...