Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@04:19:06 GMT

رئال و چگونه در 4روز، 15میلیون یورو از دست بدهید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۵۷۳

رئال و چگونه در 4روز، 15میلیون یورو از دست بدهید

رئال مادرید از غیبت هوادارانش در دو بازی برابر لیورپول و بارسا 15 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، سانتیاگو برنابئو از مارس 2020 دیگر در دسترس رئال مادرید نیست. پس از پاندمی کرونا و برگزاری بازی ها پشت درهای بسته، باشگاه مادریدی تصمیم به انتقال بازی هایش به ورزشگاه کوچک دی استفانو گرفت و برنابئو تحت بازسازی قرار گرفت و برنامه این است که از شروع فصل بعد پذیرای بازی های رئال باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

یک سال از پاندمی کرونا می گذرد و در اسپانیا هنوز اجازه برگزاری بازی ها با حضور تماشاگر صادر نشده که این قضیه به خصوص برای باشگاه های بزرگی مثل رئال و بارسا ضرر و زیان اقتصادی هنگفتی به دنبال داشته است.

 

برای مثال رئال مادرید از غیبت هوادارانش در بازی سه شنبه شب برابر لیورپول و امشب برابر بارسا معادل 15 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

دیدار برابر لیورپول در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 85 هزار نفر را به ورزشگاه می کشاند و با توجه به بلیت فروشی و حق پخش بازی ها، رقم 10 میلیون یورو به خزانه رئال تزریق می شد.

 

 

 

 

دیدار امشب برابر بارسا از لحاظ مالی به اندازه یک بازی در مراحل بالای لیگ قهرمانان سود مالی ندارد ولی حساس ترین بازی لالیگا 5 میلیون یورو می توانست برای رئال مادرید به همراه داشته باشد.

در بازی های معمولی لالیگا که به طور متوسط نسبت به بازی با لیورپول و بارسا  از حیث حضور تماشاگر در ورزشگاه شاهد افت 25 هزار نفری تماشاگر هستیم نیز رئال مادرید 3 میلیون یورو درآمدزایی می کرد.

 

رئال مادرید لیورپول ال کلاسیکو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید لیورپول ال کلاسیکو بارسلونا میلیون یورو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فرمین لوپز، یکی از پدیده‌های فصل بارسلوناست و در 35 بازی 6 گل زده و یک پاس گل نیز داده است. با این وجود فرمین را یکی از قدرنادیده‌ترین‌های بارسا هم می دانند و او با دفاع سرسختانه یکی از اسطوره های رئال مادرید روبرو شد. 

خورخه والدانو، بازیکن و مربی سابق رئال مادرید، معتقد است فرمین شایسته ستایش بیشتر است و به اندازه ای که باید، مورد توجه قرار نمی گیرد.

والدانو گفت: «من واقعا فرمین را دوست دارم و فکر می کنم او به تیم ثبات می دهد. او بازیکنی است که به نظر من در بارسا و فوتبال اسپانیا دست کم گرفته شده است.»

والدانو در ادامه گفت: «عملکرد فرمین در حدی بوده که باید بیشتر مورد تمجید قرار می گرفت. ما قبلا در مورد بازیکنانی دیگر نیز چنین چیزی را دیده‌ایم و در فوتبال متاسفانه این یک اتفاق عادی محسوب می شود. این یک حقیقت است. معتقدم او یک فصل فوق العاده تا اینجا داشته و از بهترین های بارسلونا بوده است.»

دیگر خبرها

  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • پپ گواردیولا بعد از شکست برابر رئال مادرید چه گفت؟!
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • ترکیب رئال مادرید برابر منچسترسیتی در بازی برگشت با یک تغییر بزرگ
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • گواردیولا: بازی برابر رئال همیشه برای من خاص بوده و هست
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم