Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@20:58:52 GMT

کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۵۹۰

کلاس‌های عملی دانشگاه‌ها برگزار نمی‌شود

علی اکبر صفوی روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا درباره فعالیت دانشگاه ها در روزهای قرمز کرونایی، تاکید کرد: وزارت علوم در ماه های گذشته بخشنامه های مورد نیاز برای نحوه فعالیت دانشگاه ها در روزهای قرمز ابلاغ کرده است و این روزها لزومی برای ابلاغ بخشنامه جدید نیست چرا که روال فعالیت دانشگاه ها کاملاً مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بنای نیمسال تحصیلی جاری هم بر ادامه روند آموزش های مجازی است و هیچ پیش بینی برای حضور شدن کلاس ها نداشتیم، اظهار داشت: در بهمن ماه ۹۹، دانشگاه های علمی کاربردی تقاضایی مبنی بر برگزاری کلاس های عملی برای دانشجویان بومی به وزارت علوم ارسال کردند که مورد موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفت. با این حال کلاس های عملی در این شرایط برگزار نمی شود اما آموزش های مجازی همچنان در دانشگاه ها ادامه دارد.

رییس کارگروه آموزش های الکترونیکی وزارت علوم درباره حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها، اظهار داشت: در چند ماه گذشته اعلام شد دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صورت نیاز به خوابگاه برای انجام دروس عملی و کارگاهی، به تعداد و موقت می توانند فرم پر کنند و در خوابگاه حاضر شوند؛ در شرایط فعلی بعید می دانم اجازه حضور در خوابگاه ها به علت قرمز شدن ترددها وجود داشته باشد.

صفوی گفت: بخش اداری دانشگاه ها با یک سوم یا ۵۰ درصد تقلیل کارکنان همچنان فعال است.

به گزارش ایرنا، از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه مشاغل دسته های ۲ تا ۴ به مدت ۱۰ روز فعالیت نمی کنند. دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی هم از اسفندماه ۹۸ تاکنون کلاس های تئوری را از طریق آموزش های الکترونیکی برگزار می کنند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا ستاد ملی اختصاصی ایرنا آموزش برخط آموزش مجازی پروندهٔ خبری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا ستاد ملی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا ستاد ملی اختصاصی ایرنا آموزش برخط آموزش مجازی اخبار کنکور دانشگاه ها وزارت علوم کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش عملی آمادگی دفاعی ۱۰ هزار دانش‌آموز قزوینی
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی