Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری مشترک میان سازمان نوسازی و دفتر تعاونی‌های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف حمایت از تأمین مسکن باکیفیت برای اقشار کم‌درآمد و تامین سرانه‌های خدماتی در محلات دارای بافت فرسوده و ناکارآمد امضا شد.

 به منظور همکاری با سازمان‌های مسئول برای حمایت از نوسازی مسکن در مناطق کم برخوردار و فرسوده و با توجه به سیاست‌های مشترک سازمان نوسازی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تأمین مسکن در این محدوده ها؛ تفاهم نامه‌ای با موضوع حمایت از پروژه‌های مسکونی، خدماتی و تشکیل تعاونی مسکن محله در محلات دارای بافت فرسوده و ناکارآمد شهر تهران میان این دو دستگاه منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش مشارکت افراد کم‌درآمد، خانواده‌های آنان و ساکنان محلات فرسوده و ناکارآمد شهر تهران در فرایند اجرا؛ ارتقای کیفیت سکونت در محلات مذکور؛ کاهش ریزدانگی و بهبود بهره‌وری زمین از طریق تجمیع پلاک‌های فرسوده و تخریبی؛ تامین مسکن باکیفیت و ارزش‌آفرین در محلات و تأمین خدمات محله‌ای در پروژه‌های تجمیعی با مساحت بیش از ۱۰۰۰ مترمربع از جمله مهمترین اهداف ذکر شده در این تفاهم نامه است.

برچسب ها: نوسازی ، تعاون ، مسکن لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Nuu

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نوسازی تعاون مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "محمدرضا میربلوچزهی" در جلسه بررسی آخرین وضعیت آب مناطق سیل زده در دوم فروردین‌ماه، که با حضور رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب به منظور بهبود ارائه خدمات آبرسانی به مردم پروژه‌ها و طرح‌های مهمی را اجرا و در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ابلاغ آیین‌نامه استقرار مدارس و مراکز غیردولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آیین نامه استقرار مدارس و مراکز غیر دولتی در مناطق، نواحی و محلات مختلف کشور
  • ابلاغ آئین نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها / افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده افزایش یافت
  • ارزش اسقاط خودرو بالا رفت
  • افزایش ارزش اسقاط خودرو‌های فرسوده
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ آیین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود