Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@04:41:41 GMT

چرا روحانی امروز از پروازهای ترکیه و انگلیس اسم نبرد؟!

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۶۴۵

چرا روحانی امروز از پروازهای ترکیه و انگلیس اسم نبرد؟!

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به سخنان صبح امروز حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص علل وقوع موج چهارم بیماری کرونا اظهار داشت: جای تعجب بسیار است که آقای روحانی به همه عوامل واقعی و غیرواقعی در بروز این موج بیماری کرونا اشاره کرد، جز سوءمدیریت ستاد ملی کرونا.

وی افزود: آقای روحانی نخستین عامل بروز موج چهارم کرونا را ورود کرونای انگلیسی از کشور عراق و استان خوزستان دانسته، در حالی که بارها به ایشان توصیه شد وقتی روزی 30 پرواز از خوزستان به نقاط مختلف کشور انجام می‌شود، این پروازها را لغو کنند، اما کاری نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد:‌ علاوه بر این، چرا آقای روحانی فقط از کشور عراق نام برد؟! چرا از پروازهای ترکیه و کشورهای اروپایی مانند انگلیس اسم نبرد؟! چرا هیچ اشاره‌ای به نامه اخیر وزیر بهداشت برای لغو پروازهای ترکیه و مخالفت خودش با این درخواست نکرد؟! 2.5 ماه قبل به ایشان نامه نوشتم و هشدار دادم که تمام پروازهای کشورهای اروپایی را که کرونای انگلیسی در آنها شایع است، لغو کنید؛ کدامیک را لغو کردند؟!

شهریاری همچنین با اشاره به سخنان روحانی در خصوص تأثیر دید و بازدیدها و سفرهای نوروزی و نیز تجمع‌های قبل از عید در بروز موج چهارم بیماری کرونا تصریح کرد: باید از آقای روحانی پرسید چه کسی مسئول نظارت بر اجرای پروتکل‌هاست؟ استانداری‌ها و نیروهای انتظامی زیرمجموعه وزارت کشور هستند که باید بر سفرها نظارت می‌کردند و در رابطه با سفرها هم، بارها و بارها وزیر بهداشت و بقیه گفتند که سفرها کنسل شود، اما آقای روحانی در روز هفتم فروردین ماه گفت که پیک کرونا تمام شده است! پس حر‌ف‌های امروز ایشان دیگر برای چیست؟!

وی در پایان با اشاره به ارسال نامه اخیر این کمیسیون به رئیس قوه قضاییه برای برخورد قضایی با قصور و تقصیر رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: رونوشتی از این نامه به کمیسیون اصل 90 مجلس نیز ارائه شده تا این کمیسیون نیز در چارچوب وظایف قانونی‌اش موضوع را پیگیری کند؛ علاوه بر این، به زودی گزارش مفصلی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس براساس تبصره یک ماده 45 آیین‌نامه داخلی مجلس تهیه می‌کنیم و تحویل هیأت رئیسه می‌دهیم تا برای اعمال ماده 234 و ارسال گزارش تخلف رئیس جمهور به قوه قضاییه، اقدام شود و قطعاً این موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

منبع: الف

کلیدواژه: آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از خانه ملت محمدباقر قالیباف افزود: دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی تصریح کرد: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رییس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

دیگر خبرها

  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس