Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه آزاد ارس گفت: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کلیه کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر محدوده منطقه آزاد ارس طی شش ماهه اول سال الزامی است.

هدایت بایرام زاده با اعلام این خبر گفت:یکی از برنامه‌های عملیاتی سال جدید این سازمان، ساماندهی قرارداد‌های موقت کار و استقرار صحیح نظام‌های مزدی به جهت بالابردن امنیت شغلی کارگران و بر اساس ماده ۴۸ و ۴۹ قانون کار و مقاوله نامه شماره ۱۰۰ و ماده ۵۱ قانون کارکه اجرای این قوانین و مقاوله نامه‌ها در مناطق آزاد ضروری است، شرکت‌های بالای پنجاه نفر در منطقه آزاد ارس ملزم به اجرای طرح طبقه بندی مشاغل ظرف شش ماه اول سال می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بایرام زاده با اشاره به مقاوله نامه شماره ۱۰۰ سازمان بین المللی کار، اضافه کرد: اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل با هدف جلوگیری از بهره‌کشی از نیروی کار، استقرار مناسبات صحیح کارگاه یا بازار کار در زمینه مزد و مشخص بودن شرح وظایف و دامنه مسوولیت مشاغل مختلف در کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: کارفرمایان منطقه آزاد ارس ضمن همکاری با کمیته طبقه بندی مشاغل و یا موسسات ذیصلاح، موظفند پس از تایید و اجرای طرح طبقه بندی آنرا به اجرا درآورند.

وی با تاکید بر اینکه اصرار به اجرای قانون وظیفه ما است، بیان کرد: در صورت عدم ارزیابی طرح طبقه بندی مشاغل توسط کارگاه‌ها در مهلت تعیین شده، سازمان منطقه آزاد ارس راساً انجام آنرا به یکی از دفاتر موسسات مشاور فنی ارزیابی شاغل و یا اشخاص صاحب صلاحیت واگذار می‌کند.

برچسب ها: ارس ، منطقه ازاد ، طبقه بندی مشاغل لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NvB

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ارس منطقه ازاد طبقه بندی مشاغل اجرای طرح طبقه بندی مشاغل منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در استان مرکزی

فرزاد مخلص‌الائمه روز شنبه در کارگروه آرد و نان استان مرکزی بیان کرد: نانوایی‌هایی که از نظر کیفیت و رضایت مردم رتبه بهتری داشته باشند خدمات کامل‌تری دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: عرضه نان باکیفیت باید اولویت اول قرار بگیرد و استان مرکزی نیز باید پیشتازی خود را در عرصه نان کامل حفظ کند.

استاندار مرکزی ادامه داد: تلاش برای عرضه نان کامل در استان باید به نحوی باشد که به عنوان الگو در کشور شناخته و موج تولید نان سالم در کشور ایجاد شود.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: تعدادی فروشگاه نیز برای عرضه نان حجیم کامل در اراک باید مشخص و عرضه و اطلاع رسانی شود که در دسترس مردم قرار داشته باشد.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی نیز با اشاره به فعالیت ۱۶۰۰ نانوایی در استان، گفت: همانطور که رتبه‌بندی سیلو‌ها در استان مرکزی اجرا و در کشور الگو قرار داده شد تولید و عرضه نان کامل نیز که از این استان شروع شده است باید تداوم و به الگوی کشوری تبدیل شود.

استان مرکزی نیز گفت: ۶۰ فقره بازرسی از مراکز خرید گندم انجام، ۴۰۲ فقره نمونه برداری و ۴۰۲۰ مورد آزمایش انجام شده است.

«غلامرضا ملکی» بیان کرد: سال گذشته ۲۵۰ هزار تن خرید گندم از کشاورزان انجام و ۱۰۰ هزار تن به دیگر استان‌ها ارسال شده است.

وی عنوان کرد: مصرف آرد استان مرکزی در سال گذشته۱۷۰ هزار تن بود که ۱۵۰ هزار تن از این میزان صرف تولید نان و مابقی به بخش صنف و صنعت تخصیص داده شد

بیشتر بخوانید:

استان مرکزی در تولید و توزیع نان کامل پیشرو است

استاندار مرکزی: جلوگیری از آسیب رساندن به نهضت احیای نان کامل ضروری است
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی اظهار کرد: ۱۲ کارخانه آرد در استان مرکزی مستقر که ۱۱ کارخانه فعال و ظرفیت تولید آرد استان ۶۵ هزار تن است.

رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: استان مرکزی سال گذشته رتبه نخست کشوری در بحث اجرای طرح هوشمندسازی نانوایی‌ها را کسب کرد.

«علی صفری» افزود: ساماندهی‌دهی صنوف آردبر سال گذشته در استان انجام شد، بیش از ۷۰۰ متخلف در واحد‌های آردبر توسط صمت شناسایی و بیش از هزار تن صرفه جویی در آرد انجام شد.

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۳۶ مورد بازرسی از نانوایی‌های سطح استان انجام و ۳۴۶۱ پرونده به تعزیرات ارسال شد.

رییس جهاد کشاورزی استان مرکزی عنوان کرد: شهرستان تفرش و دلیجان از لحاظ تخلف یابی ضعیف، شهرستان محلات آشتیان متوسط و تخلف‌یابی باقی شهرستان‌ها بالای ۱۵ درصد بود.

صفری ادامه داد: جمع تخلفات بهمن ماه سال گذشته استان ۴۱۰ مورد است که ۴۸۲ پرونده به تعزیرات ارسال شد، در اسفندماه سال گذشته نیز ۳۲۱ مورد تخلف وجود داشته که ۱۰۶ مورد به تعزیرات ارجاع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا
  • اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در استان مرکزی