Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عبدالحمید احمدی امروز در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی؛ مسیر طی شده برای ترغیب عموم مردم به ورزش را اقدامی ملی ،براساس برنامه و برگشت ناپذیر توصیف کرد .

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون ورزش های همگانی از دستاوردهای این فدراسیون در سال ۹۹ و تلاش مجموعه مدیریتی آن تمجید کرد و افزود: خوشبختانه فدراسیون ورزش های همگانی جایگاه واقعی خود را در راهبری ورزش همگانی کشور به عنوان یک فدراسیون راهبردی پیدا کرد و این مسیر به اعتقاد من برگشت ناپذیر است و در آینده نیز تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: در زمینه حمایت بودجه ای از فدراسیون ورزش های همگانی در حال تدوین تفاهم نامه هایی هستیم که از این پس ابلاغ اعتبارات به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بر اساس تفاهم‌نامه باشد و این موضوع زمینه برای اجرای پروژه های ملی فدراسیون ورزش های همگانی را در سال جاری فراهم خواهد کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: توفیق فدراسیون در خلق یک الگو و ادبیات بومی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی است و همین ادبیات است که باعث جلب مشارکت دستگاه ها و نهادهای مرتبط با ورزش همگانی بویژه شهرداری ها را فراهم نمود.

احمدی در خاتمه بر ضرورت تدوم تلاش های فدراسیون و هیأت های ورزش همگانی در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: به آینده ورزش همگانی امیدوارم و نیروهایی در این فدراسیون مشغول به کار هستند که می توانند مسیر توسعه ورزش همگانی کشور را در آینده تضمین کنند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش عبدالحمید احمدی فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: باید یکی از بهترین میزبانی‌ها را به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، در این جلسه که با حضور " علیرضا فخاری" استاندار تهران (رئیس ستاد)، "علی جوادی" مدیرکل ورزش و جوانان استان ( دبیر ستاد)، "علی رغبتی" مشاور وزیر ورزش و جوانان، "پرگر" رئیس کنفدراسیون ناشنوایان آسیا، " مصطفی نکو لعل آزاد" رئیس فدراسیون ناشنوایان، علیرضا بسیح " سرپرست امور دبیری فدراسیون " ، ایرجی معاون توسعه امور ورزش اداره کل و دیگر اعضای ستاد، امروز شنبه در محل استانداری برگزار شد، "محمد شروین اسبقیان" اظهار داشت: پیام این مسابقات اقتدار کشور عزیزمان برای میزبانی رقابت‌های مهم به‌ویژه در بخش ناشنوایان است و به‌لحاظ تبلیغات باید گسترده و ویژه باشد، ضمن این‌که بحث برنامه‌های فرهنگی هم باید در جریان این رویداد بزرگ مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای ورزشی در یک کشور، هم اثرات فنی دارد که باعث توسعه ورزش قهرمانی می‌شود و هم اثرات روانی و اجتماعی دارد؛ به‌خصوص در شرایطی که امروز در منطقه داریم و استکبار جهانی تلاش دارد امنیت ایران اسلامی را زیر سوال ببرد، لذا برگزاری این مسابقات در آسایش و امنیت، سند محکمی در راستای آرامش و امنیت خوب کشورمان در شرایط فعلی خواهد بود.

اسبقیان تأکید کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که یکی از بهترین میزبانی‌ها را در قاره آسیا به نمایش بگذاریم و این مهم در گرو هماهنگی‌های لازم بین معاونت توسعه ورزش وزارت ورزش و جوانان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران و فدراسیون ورزش های ناشنوایان است.

در ادامه این جلسه، استاندار تهران با اشاره به این مهم که تلاش کنفدراسیون ناشنوایان آسیا در شرایط فعلی بسیار مهم است، افزود: فضای روانی را باید به‌خوبی برای میزبانی این رویداد بزرگ ایجاد کرد و امنیت و آرامش کاملاً بر آن حاکم باشد.

فخاری افزود: وزارت امور خارجه، روابط عمومی‌های دستگاه‌های مرتبط و عوامل و دست اندرکاران برگزاری این بازی‌ها باید با هم‌گرایی اتفاقات جدیدی را خلق کند و در کنار هم و با تعامل کامل موضوعات را پیش ببرند تا کشورهای آسیایی با آرامش خاطر در ایران و در تهران حضور پیدا کنند.

وی از لزوم ارتباط با سفارتخانه‌ها و تشویق آن‌ها به شرکت در این بازی‌ها گفت و ادامه داد: آن‌چه که دراین‌راستا حائز اهمیت است؛ توجه به نظام ساختارمند است و ضرورت دارد که افراد شایسته و کارآمد در ستاد برگزاری دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان ایفای نقش کنند .

در آغاز این جلسه، جوادی مدیرکل ضمن اشاره به دستور جلسه مبنی‌بر بررسی چارت، شرح وظایف و امکانات و زیرساخت رشته‌های میزبان بر هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و گفت: این اداره‌کل به‌عنوان دبیر ستاد، تمامی ظرفیت‌ها را در راستای هم‌پوشانی با دستگاه‌های مختلف؛ وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران بسیج کرده‌ است و هدف از همه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها برگزاری و میزبانی این رقابت‌ها با کیفیت مطلوب است.

همچنین نکو لعل آزاد، رئیس فدراسیون با ارائه گزارش اجمالی از روند برنامه ریزیهای مربوط به این مسابقات به حمایت استاندار و مسولین وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان تکیه نموده و ابراز امیدواری به برگزاری در خور شأن نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

کد خبر 6083701

دیگر خبرها

  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال
  • اسبقیان: باید یکی از بهترین میزبانی‌ها را به نمایش بگذاریم
  • استان قم ظرفیت خوبی در حوزه ورزش دارد
  • دستور استاندار قم برای رسیدگی به مشکلات تیم‌های ورزشی
  • تیم‌های ورزشی استان حاضر در لیگ‌های کشوری حمایت می‌شوند
  • انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی در بلاتکلیفی