Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@04:12:59 GMT

فایزر اسرائیل را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۸۷۵

فایزر اسرائیل را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه تایمز اسرائیل در خبری با تیتر «فایزر اسرائیل را تهدید کرد: یا پول خود را پرداخت کنید و یا به ته صف واکسن بروید» نوشت: اختلافات میان نتانیاهو و بنی گانتز سبب شده تا موافقت کابینه این رژیم برای خرید واکسن بیشتر به تأخیر بیافتد؛ مسأله‌ای که سبب خشم مسئولان شرکت آمریکایی فایزر شده و طبق گزارشها، آن‌ها خطاب به اسرائیل گفته اند: ما خیر و نیکوکار نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه تایمز اسرائیل به نقل از کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد شرکت فایزر تهدید کرده است تا ارسال محموله‌های بیشتر واکسن کرونا به رژیم صهیونیستی را به تأخیر خواهد انداخت و هشدار داده در صورتی که پول واکسن‌ها را پرداخت نکنند، ممکن است این رژیم مجبور شود به ته صف برای دریافت واکسن برود.

بر اساس گزارش نشریه تایمز، شرکت فایزر به خبرگزاری رویترز گفته است این شرکت هم اکنون در حال کار با اسرائیل است تا توافق خود با این رژیم را به روز رسانی کند تا از این طریق واکسن‌های بیشتری به آن‌ها برساند؛ اما در حالی که این همکاری در حال ادامه است، ممکن است محموله‌ها اصلاح شوند.

با این حال بر اساس این گزارش گفته شده تأخیر در پرداخت پول واکسن‌ها هشدار شدید شرکت فایزر را به همراه داشته است.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش روز گذشته خود اعلام کرد این کمپانی آمریکایی این هفته هشدار داده در صورتی که پرداخت‌ها انجام نشود، دوزهای واکسن ممکن است به جای دیگری بارگیری شوند. همچنین یکی از مقامات فایزر به وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفته: ما خیر و نیکوکار نیستیم.

کد خبر 594189

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!

به‌همراه یک نوشته بزرگ؛ «ایران قصد تخریب بیت‌المقدس را دارد و اسرائیل از آن مراقبت کرده! ایران یک تهدید جهانی است.»

شاید بگویید این یک تبلیغ است و ارتباطی با یوتیوب و شرکت مادرش گوگل ندارد، اما این‌طور نیست و یوتیوب آگهی‌ها را هم بررسی و تایید می‌کند.

از ۷ اکتبر، زمانی که حملات خون‌بار رژیم صهیونیستی به غزه آغاز شد، یوتیوب نسبت به محتواهای مربوط به غزه حساسیت زیادی پیدا کرد.

همان روزها کاربران زیادی در سراسر دنیا نسبت به این واکنش و گاهی حذف یک‌جانبه‌ محتواهایشان اعتراض کردند، اما یوتیوب اعلام کرده بود که خط مشی این شرکت حذف محتوای خشونت‌آمیز و مربوط به هرگونه نژاد، مذهب و قومیت است!

صرف‌نظر از آنکه پشت‌پرده اغلب رسانه‌ها و حتی شبکه‌های اجتماعی در جهان دست‌های پنهان رژیم صهیونیستی وجود دارد، استانداردهای دوگانه و تا این اندازه آشکار گوگل عجیب است.

دیگر خبرها

  • واکنش سردار حق‌طلب به تهدید اسرائیل: تجدیدنظر در دکترین و سیاست‌های هسته‌ای ایران و عدول از ملاحظات اعلامی گذشته محتمل است
  • اطلاعات ایران از مراکز هسته ای اسرائیل چقدر است؟ |‌ وضعیت امنیت مراکز هسته ای ایران با توجه به تهدید صهیونیست ها
  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • تهدید اسرائیل برای پاسخ به ایران؛ سناریو‌های احتمالی کدامند؟
  • یوتیوب، یار دوازدهم اسرائیل!
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • تهدید متفاوت و بی‌سابقه اسرائیل از سوی نماینده مجلس
  • تهدید اسرائیل از سوی نماینده مجلس /آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم
  • عطوان:تهدید اسرائیل جنگ روانی است/صهیونیست‌ها توانایی دفاع از خود در برابر ایران را ندارند
  • عطوان: تهدید اسرائیل جنگ روانی است