Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@06:30:46 GMT

فرزادفرزین،تیتراژ"میدان سرخ"را می‌خواند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۹۰۰

سریال «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان، به‌زودی وارد نمایش خانگی می‌شود. ناطقان: فرزاد فرزین، تیتراژ سریال «میدان سرخ» را می‌خواند. این تریلر معمایی، به‌زودی وارد نمایش خانگی می‌شود و پخش آن بر عهده فیلیمو است.

فرزاد فرزین که سابقه بازی در سریال‌های نمایش خانگی را هم دارد، پیش‌تر برای سریال‌های «عاشقانه» و «مانکن» نیز قطعاتی را خوانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، علی مصفا و امیرحسین آرمان بازیگران این سریال هستند. دیگر بازیگران این سریال هم به زودی معرفی خواهند شد.

«میدان سرخ»، نخستین تجربه کارگردانی ابراهیمیان در سریال سازی است.

ابراهیمیان پیش از این فیلم‌های سینمایی «آآآدت نمی‌کنیم»، «پیلوت» و «ارسال یک آگهی تسلیت به روزنامه» را در مقام کارگردان ساخته است.

سریال نمایش خانگی «میدان سرخ» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و مجری طرح سعید صفرپور، به‌صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود. منبع: عصر ایران برچسب ها: فرزاد فرزین ، میدان سرخ ، تیتراژ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فرزاد فرزین میدان سرخ تیتراژ نمایش خانگی میدان سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور

رضا رشیدپور دز گفت‌وگو با مجله کُد(ساترا) درباره برنامه تازه‌اش «ساعت صفر» که در آینده نزیک در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود؛ عنوان نمود:ساده‌ترین نوع برنامه‌سازی گفت‌وگو و سخت‌ترین نوع آن هم گفت‌وگو است. به همین دلیل آن قدر با چهره‌های داخل ایران گفت‌وگو شده است که احساس می‌کنم بیننده از تماشای سلبریتی‌ها در برنامه‌های گفت‌وگو محور خیلی خسته شده است و سعی می‌کند دیگر این برنامه‌ها را تماشا نکند. انتخاب مهمان از بین ایرانی‌ها بسیار سخت است، اما قول می‌دهم آنهایی که از بین چهره‌های ایرانی جلو دوربین می‌آیند خیلی متفاوت باشند و ویژگی‌ خاصی داشته باشند که جذابیت برای گفت‌وگو را حتما ایجاد کنند، اما مسلما سراغ سلبریتی‌های سینما و ... خیلی کمتر خواهیم رفت.

  ماجرای من به دقتی که شما می‌گویید نیست که من شبکه نمایش خانگی را انتخاب کرده باشم؛ بیشتر فکر می‌کنم شبکه نمایش خانگی من را انتخاب کرده است تا من آن را. حتما ترجیح می‌دهم برنامه‌ها در بیگ‌مدیاهایی که وسعت و گستردگی پخش دارند، نمایش داده شوند. طبیعتا برنامه‌های این‌چنینی باید در تلویزیون ساخته شوند. وظیفه تلویزیون است که در مورد فرهنگ، گردشگری و جاذبه‌های ایران برنامه بسازد نه بخش خصوصی و شبکه نمایش خانگی. بارها این را گفته‌ام. زمانی که در تلویزیون هم برنامه داشتم توصیه می‌کردم برنامه‌ها را به این سمت ببریم. مسابقه بسازیم که چه؟ شاید حداقل ایده‌آل‌هایی که از کار فرهنگی در ذهن من وجود دارد در یک مسابقه محقق نمی‌شد. بحث «حالا خورشید» چیزی دیگری بود، اما واقعا دوست نداشتم که در یک برنامه سرگرم‌کننده حضور داشته باشم. به شدت به کاری که الان در حال تولید آن هستم علاقه‌مندم و برای انتشار آن هم راه دیگری جز شبکه نمایش خانگی ندارم.»

رشیدپور درباره‌ی فعالیت شبکه نمایش خانگی در ایران را در مقایسه با سایر کشورها نیز اینچنین گفته‌ است: «ناباورانه باید بگویم ما در حوزه تولید وی‌اودی بسیار با کیفیت‌تر، استانداردتر و قابل قبول‌تر از همه کشورهای منطقه هستیم. به همین منظور چندی پیش در جلسه‌ای پیشنهاد دادم محصولات‌تان در حوزه وی‌اودی را در سطح منطقه بفروشید یا در کشورهای دیگر نمایشگاه‌های مدیا برگزار و محصولات پلتفرم‌های ایرانی را ارائه کنید. در کشورهای حوزه عرب‌زبان به شدت نیاز به تولید محتوا وجود دارد و تولید محتوای خودشان اصلا استاندارد نیست.

دیگر خبرها

  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • تبلیغ بین سریال‌ها دردسر ساز شد
  • جلوی تبلیغات غیرقانونی در نمایش‌خانگی گرفته می‌شود
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید و فرشته در یک سریال!
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • بشنوید/ رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید