Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان این تیم واکسن زده‌اند اما واکسن قهرمانی بوده که در این چند سال از آن بهره می‌برند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر این تیم به هند برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و رقابت با تیم‌های گوای هند، الریان قطر و الوحده امارات اظهار داشت: وضعیت ما خوب است که آخرین بازی لیگ را هم با برد پشت سر گذاشتیم و روحیه خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم به هند برویم، نتایج خوبی بگیریم و از گروه‌مان صعود کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به شرایط کرونایی و اینکه قرنطینه‌ای هم در هتل وجود ندارد که کار بازیکنان را برای حفظ سلامتی سخت می‌کند، گفت: ما هم شنیده‌ایم شهری که در آن هستیم آزاد است و قرنطینه نیست. به هر حال خودمان باید رعایت کنیم و تا جایی که ممکن است با پزشک تیم هماهنگ می‌کنیم. بیرون که نمی‌رویم اما همه چیز را باید رعایت کنیم. هدف ما صعود از گروه‌مان است و به همین دلیل به هند می‌رویم و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص حریفان این تیم در گروه E لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: سه تیم دیگر، خوب هستند. تیم‌هایی که به لیگ قهرمانان می‌آیند، پتانسیل صعود از گروه‌شان را دارند. ما هم پرسپولیس هستیم و دوره گذشته فینالیست بودیم. امیدوارم تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

کامیابی‌نیا در واکنش به این صحبت ساکت الهامی که گفته گویا برخی تیم‌ها واکسن زده‌اند و با خیال راحت مسابقات‌شان را برگزار می‌کنند، اظهار داشت: بله، بازیکنان پرسپولیس همگی واکسن قهرمانی زده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا واکسن کرونا هم زده‌اند یا نه، گفت: فعلاً که ما واکسن کرونا نزده‌ایم اما همانطور که گفتم واکسن قهرمانی زده‌ایم و در این چند سال هم از آن استفاده می‌کنیم.

پیروانی: هندوستان شرایط میزبانی لیگ قهرمانان را ندارد/ بله، واکسن زدیم اما واکسن عشق و تعصب

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا پرسپولیس کمال کامیابی نیا پرسپولیس واکسن قهرمانی لیگ قهرمانان کامیابی نیا زده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • حتی خود پرز هم نمی‌داند امباپه می‌آید یا نه!
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»