Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:22:49 GMT

لحظه‌شماری برای آغاز الکلاسیکو (زنده)

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۱۹۷۴

لحظه‌شماری برای آغاز الکلاسیکو (زنده)

از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه دی استفانو مادرید، شاگردان زین‌الدین زیدان در تیم فوتبال رئال مادرید از آبی و اناری‌های بارسلونا میزبانی می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه" 246مین الکلاسیکو میان رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم فرصت آن را دارند تا با پیروزی در این مسابقه، هم گام بلندی به سوی قهرمانی لالیگا بردارند و هم برای حداقل 24 ساعت صدر را از تسخیر اتلتیکو مادرید در بیاورند؛ بارسلونا در یک‌قدمی صدر جدول 65 امتیاز دارد و در جایگاه دوم لالیگاست و رئال مادرید با 63 امتیاز و اختلافی سه امتیازی تا صدر جدول در جایگاه سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در 245 الکلاسیکوی قبلی سهم رئالی‌ها 97 برد و بارسایی‌ها 96 برد بوده که پیروزی خارج از خانه امشب شاگردان کومان به جز پرواز به سوی صدر می‌تواند در تاریخچه الکلاسیکو هم بردهای بارسا را با حریف سنتی خود برابر کند؛ شما می‌توانید گزارش زنده و لحظه به لحظه از اتفاقات و حواشی پیرامون این دیدار مهم را در این صفحه بخوانید:

 

16:19 - زین‌الدین زیدان از زمان بازگشت دوباره‌اش به رئال مادرید در سال 2019 مقابل بارسلونا و اتلتیکو مادرید شکست نخورده است.

 

 

16:16 - ترکیب احتمالی امشب رئال مادرید و بارسلونا از دید آاس

 

16:14 - دو تیم فوتبال رئال مادرید و بارسلونا 181 مسابقه در لالیگا به مصاف یکدیگر رفته‌اند که 74 پیروزی سهم رئالی‌ها و 72 پیروزی سهم بارسایی‌ها بوده است.

 

 

16:11 - حوالی ساعت 15 به وقت تهران هواپیمای اختصاصی تیم فوتبال بارسلونا به فرودگاه مادرید رسید تا شاگردان کومان مهیای برگزار 246مین الکلاسیکو باشند.

 

16:09 - ورزشگاه دی استفانو، پنجمین میزبان ال کلاسیکوها؛ رئال مادرید و بارسلونا برای اولین بار در ورزشگاه دی استفانو به مصاف هم می روند. زمینی که در روزهای اخیر به خاطر صحبت های کلوپ که این ورزشگاه را “زمین تمرینی” خوانده بود، جنجال‌ساز شد. این پنجمین میزبان تاریخ ال کلاسیکوها خواهد بود: سانتیاگو برنابئو با 90، نیوکمپ با 56، لس کورتس با 26 و چامارتین با 17 بازی بقیه میزبان ها بوده اند.

 

16:06 - خبرگزاری ای بی سی: 700 میلیون بیننده کلاسیکو را در سراسر جهان دنبال می‌کنند این سومین رویداد ورزشی پر تماشاگر پس از فینال جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا است.

 

 

16:03 - جدال امشب رئال مادرید و بارسلونا در شرایطی در ورزشگاه دی استفانو برگزار می‌شود که رئال مادرید از 14 بازی این فصل لالیگا به طور متوسط 2.21 امتیاز در هر بازی در آلفردو دی استفانو کسب کرده است.

 

16:00 - 9 بازی بدون شکست در لالیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کارنامه شاگردان رونالد کومان پیش از جدال حیثیتی امشب است؛ آن‌ها با پیروزی در مقابل حریف سنتی خود می‌توانند اوج‌گیری فوق‌العاده خود در هفته‌های گذشته را تکمیل کنند و به صدر جدول صعود کنند.

 

15:50 - شاگردان زین‌الدین زیدان در شرایطی امشب از حریف خود پذیرایی می‌کنند که با برد روحیه‌بخش مقابل لیورپول پای به این مصاف حساس گذاشته‌اند؛ رئالی‌ها در 12 دیدار اخیر خود در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده‌اند.

رئال مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید و بارسلونا ورزشگاه دی استفانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست

مرد شماره یک تنیس جهان توصیف جالبی از ورزشگاه خانگی رئال مادرید داشت

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد

نواک جوکوویچ، اسطوره صربستانی دنیای تنیس، یکی از میهمانان ویژه رئال مادرید در این جدال بود و پیروزی کهکشانی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

جوکوویچ پس از پایان ال کلاسیکو به تمجید از ورزشگاه خانگی رئال مادرید پرداخت و در مصاحبه با تلویزیون این باشگاه گفت:

سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیا است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • نواک جوکوویچ: سانتیاگو برنابئو زیباترین استادیوم دنیاست
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • رئال مادرید ۲ - بارسلونا ۲ / گزارش لحظه به لحظه
  • رئال مادرید ۱ - بارسلونا ۱ / گزارش لحظه به لحظه
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • کلید جدال رئال مادرید-بارسلونا در دل این 4 دوئل
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و بارسلونا از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین