Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@12:15:13 GMT

رؤسای جمهور ترکیه و اوکراین دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۰۲۰

رؤسای جمهور ترکیه و اوکراین دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، نشست دوجانبه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با ولادیمیر زلنسکی همتای اوکراینی وی در استانبول آغاز شد.

این نشست از ساعت ۱۵:۴۵ (به وقت محلی) در کاخ هوبر و پشت درهای بسته در حال برگزاری است.

در این نشست، توسعه همکاری‌های استراتژیک و تعمیق روابط دوجانبه میان آنکارا و کی‌یف در همه ابعاد و زمینه‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در راستای تامین صلح و ثبات در منطقه در دستور کار گفتگوها قرار گیرد.

کد خبر 5185920

منبع: مهر

کلیدواژه: ولادیمیر زلنسکی اوکراین ترکیه رجب طیب اردوغان ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران برجام رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین کمیسیون ویژه برجام لبنان ترکیه سوریه اوکراین نشست وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت آمریکا از دست ماکرون

بنا به گزارش بلومبرگ، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه در خصوص اعزام نیروی نظامی ناتو به اوکراین عصبانی است.

به گزارش مشرق، بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از موضع رییس جمهور فرانسه درباره ورود ناتو به جنگ اوکراین ناراضی هستند.

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، منابعی در دولت آمریکا از «امانوئل ماکرون» رییس جمهور فرانسه، برای موضع گیری درباره اعزام نیروهای نظامی ناتو به اوکراین، عصبانی هستند.

یک مقام ارشد آمریکا به بلومبرگ گفته است که برخی مقامات در واشنگتن بر این باورند که رییس جمهور فرانسه ممکن است با این موضع گیری باعث درگیری با مسکو شود.

پیش از این، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه اعزام نیروهای غربی به اوکراین را رد نکرده بود. ماکرون بعداً با اظهار نظر در این مورد گفته بود که به طور کاملاً آگاهانه در مورد امکان اعزام نیروهای غربی به اوکراین صحبت کرده و سخنان خود را سنجیده و با دقت اعلام کرده است.

پیشتر «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد که مسکو اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد فرانسه در حال آماده سازی اعزام یک واحد نظامی به اوکراین است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمله اردوغان به ساکتان در برابر جنایات رژیم صهیونیستی
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • عصبانیت آمریکا از دست ماکرون
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • نشست دوجانبه مقامات طالبان و پاکستان
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • نشست رمضانی رئیس جمهور با خیرین
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • ترکیه باید گام های عملی برای دفاع از مردم غزه بردارد
  • کرملین: مذاکرات صلح اوکراین بدون روسیه شکست می‌خورد