Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:38:27 GMT

فروتنی بیلسا؛ سیتی لایق پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۰۵۴

فروتنی بیلسا؛ سیتی لایق پیروزی بود

مارچلو بیلسا، سرمربی لیدز یونایتد اعتراف کرد منچسترسیتی لایق پیروزی بر تیمش بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، لیدز یونایتد امروز در شرایطی که 10 نفره بود با گل دقیقه 91 دالاس دست به کار بزرگی زده و 1-2 سیتی را شکست داد. مارچلو بیلسا در پایان بازی مدعی شد منچسترسیتی موقعیت های بیشتری خلق کرده و شانس بیشتری برای کسب پیروزی در این دیدار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارچلو بیلسا گفت: "روحیه تیمی لیدز به گونه ای است که وقتی شرایطش وجود داشته باشد علاقمندیم فوتبالی هجومی ارائه دهیم. امروز دالاس با دویدن های فراوان، رافینیا با بهم زدن تعادل حریف و هلدر با تلاش بی اندازه اش به ما اجازه داد امید به گلزنی مان را حفظ کنیم. وقتی پیروز شدیم که سیتی بر بازی مسلط بود و این موضوع ارزش پیروزی ما را بیشتر می کند.

 

 

برتری مقابل پپ گواردیولا؟ این لیدز بود که منچسترسیتی را شکست داد و این نتیجه به این معنی نیست که من خودم را به سرمربی حریف تحمیل کرده ام. پیروزی در بازی هایی مثل امروز بسیار دشوار است.

 

فکر می کنم لیاقت این نتیجه را داشتیم، اما عادلانه اش این بود که سیتی پیروز شود، زیرا آنها بر بازی تسلط داشته و موقعیت های بیشتری خلق کردند. هدفم همیشه این است که در بازی بعدی سبک بازی خود را به حریف تحمیل کنیم و بر اساس نتایجی که می گیریم ، جایگاهی که لیاقتش را داریم در جدول کسب کنیم.

 

اخراج کوپر؟ من برای داوری انگلیسی خیلی ارزش قائل هستم و با اضافه شدن VAR از نظر من تمام تصمیمات موجه و درست است."

مارسلو بیلسا (سرمربی) پپ گواردیولا (سرمربی) منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارسلو بیلسا سرمربی پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تلاش دو تیم برای کسب پیروزی در ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه بی‌نتیجه ماند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم راه یافته به جمع چهار تیم برتر مسابقات را مشخص کند و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند عملکرد بهتری در این ضربات داشته باشند و حریف قدرتمندشان را از سر راه بردارند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که رودیگر پشت آخرین ضربه پنالتی که یکی از حساس‌ترین ضربات بود بایستد و آن را به گل تبدیل کند اما این ستاره آلمانی موفق به انجام کار شد و جالب است بدانید که این تنها کمک او به رئال در جریان پنالتی‌‌ها نبود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد زمانی که کواچیچ پشت ضربه پنالتی ایستاد، رودیگر که پیش از این در تیم چلسی با او هم‌بازی بود و شناخت خوبی از این بازیکن داشت به لونین اشاره کرد که او قرار است ضربه پنالتی را به کدام سمت بزند و این دروازه‌بان کروات هم با راهنمایی او توانست این ضربه را مهار کند که نقش مهمی را در پیروزی و صعود رئال ایفا کرد.

دیگر خبرها

  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • کپا آریزابالاگا عامل اصلی پیروزی رئال برابر سیتی
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • پیروزی منچستریونایتد مقابل لیدز با تک گل روی کین (17 آوریل، 1996) / فیلم
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏