Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار کرمان با بیان اینکه بالای ۹۰ درصد مبتلایان کرونا به ویروس انگلیسی مبتلا هستند گفت: محدودیت‌های کرونایی در استان تشدید می‌شود.

به گزارش برنا؛ محمدصادق بصیری در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه امروز جلسه ستاد ملی ستاد کرونا با حضور رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: در این جلسه آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در جهان و کشور گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کشور بیش از دو میلیون نفر تاکنون مبتلا به کرونا شدند گفت: روند شیوع ویروس در کشور سیر صعودی دارد و وضعیت رنگ‌بندی مناطق در مرحله هشدار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به اینکه در استان کرمان هشت شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند افزود: هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت زرد هستند.

وی با بیان اینکه بالای 90 درصد مبتلایان به کرونا به ویروس انگلیسی کرونا مبتلا هستند ادامه داد: بنا به دستور استاندار کرمان طرح شهید سلیمانی مقابله با کرونا با جدیت در استان اجرا می‌شود.

بصیری با اشاره به اینکه گام پنجم این طرح نیز ابلاغ شده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه ثارالله استان کرمان اجرایی می‌شود گفت: شایعه تعطیلی کشور و استان به‌دلیل وضعیت قرمز کرونایی کذب بوده و واقعیت ندارد اما محدودیت‌ها تشدید می‌شود.

وی افزود: ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و مصوبات ستاد ملی کرونا در مورد برنامه‌های ماه رمضان با توجه به وضعیت رنگ‌بندی کرونایی مناطق ابلاغ شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا کرونا در کرمان کرونا در استانها کرونای انگلیسی استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد

به گزارش همشهری آنلاین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 845421 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • بحران آب در ۳ استان کشور
  • نگرانی از بروز کم آبی در ۳ استان کشور
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه 
  • نگرانی از بروز کم‌ آبی برای سه استان در تابستان ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها