Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@22:18:01 GMT

دیدارهای‌استقلال ازتلویزیون پخش‌میشود؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۱۴۴

پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باید مستقیماً از طریق امضای قرارداد و توافق با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت پذیرد که این اتفاق هنوز رقم نخورده است. ناطقان: پایگاه خبری استاد الدوحه قطر به نقل از پیرکاخیا، رئیس سابق شرکت ورد گروپ در خصوص پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نوشته است: توافق جهت پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خاورمیانه به شکل مستقیم از طریق کنفدراسیون صورت می‌گیرد و دیگر ارتباطی به شرکت سابق نخواهد داشت چرا که قرارداد قبلی در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در خصوص پخش بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که از هفته آتی آغاز می‌شود گفت: توافق با AFC به صورت مستقیم صورت می‌گیرد و از طریق کمیته مالی کنفدراسیون فوتبال آسیا، خصوصاً در مورد بازی‌های منطقه خاورمیانه انجام خواهد شد. بازی‌های لیگ قهرمانان در عربستان به صورت داخلی پخش خواهد شد و فعلاً پخش ماهواره‌ای برای سایر کشورها انجام نمی‌شود، چرا که هیچ شبکه‌ای حق پخش خارج از مرزهای سعودی را خریداری نکرده است.

کاخیا اضافه کرد: پخش ماهواره امکان پذیر نخواهد بود، مگر اینکه شبکه بین اسپورت هزینه لازم را پرداخت کند و تا الان حق پخش تنها مخصوص شرکتی است که از جانب وزارت ورزش عربستان آن را برای پخش داخلی خریداری کرده و اجازه پخش ماهواره‌ای نخواهد داشت.

علاوه بر تیم فولاد که امشب در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می‌رود و در صورت صعود باید دیدارهای خود را به میزبانی سعودی‌ها برگزار کند، استقلال نیز در گروه C حضور دارد. به این ترتیب هنوز مشخص نیست که دیدارهای استقلال پخش زنده تلویزیونی خواهد داشت یا خیر. منبع: مشرق برچسب ها: دیدارها ، استقلال ، پخش تلویزیونی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: دیدارها استقلال پخش تلویزیونی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند

تیم فوتبال العین امارات با شکست الهلال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش فارس، در چارچوب دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان در خانه به مصاف العین امارات رفت و به برتری 2 بر یک رسید ولی با مجموع نتایج 5 بر 4 از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی برای الهلال روبن نوس (4-پنالتی) و سالم الدوسری 51 گلزنی کردند و تک گل العین نیز توسط اریک 12 به ثمر رسید.

البته العین 2 گل به ثمر رساند که هر 2 با نظر var مردود اعلام شد.

فرداشب در منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما ژاپن به مصاف اولسان کره جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند / عربستان با 3 نماینده در یک چهارم نهایی برتری الهلال مقابل تیم مومبای سیتی هند

دیگر خبرها

  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • اتلتیکومادرید به آلاوس باخت
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس