Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@02:15:22 GMT

بدترین نقطه شروع برای کار فرهنگی درخواست امکانات است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۱۶۷

بدترین نقطه شروع برای کار فرهنگی درخواست امکانات است

حجت الاسلام شعبانی از ترسیم نقشه راه فعالیت کانون های فرهنگی تبلیغی استان خبر داد و گفت: بدترین نقطه شروع برای کار فرهنگی درخواست امکانات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» ظهر امروز در دیدار مجمع هماهنگی کانون های فرهنگی تبلیغی استان آذربایجان شرقی گفت: کار فرهنگی و اجتماعی در شرایط کنونی خیلی سخت و به شدت تخصصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی آذربایجان شرقی مسئولیت مهمی دارند و باید طبق نقشه راه پیش روند، ادامه داد: کار فرهنگی نیاز به فکر، انگیزه و خلاقیت دارد.

شعبانی با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی جدی جهت فعالیت موثر در فضای مجازی داشته باشیم، افزود: در سال ۱۴۰۰ مجمع کانون های فرهنگی تبلیغی استان باید نقشه راهی برای کانون های فرهنگی تبلیغی ترسیم نمایند تا بتوان در این شرایط خاص، پویا بوده و موثر واقع شد.

وی سپس گفت: بدترین نقطه شروع برای کار فرهنگی درخواست امکانات است، کانون های فرهنگی تبلیغی در سال ۱۴۰۰ باید این نکته را در فعالیت های خود مد نظر قرار دهند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین افزود: ایجاد جهاد امیدآفرینی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید در اولویت کارها قرار گیرد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی تبلیغی شعبانی کانون های فرهنگی تبلیغی آذربایجان شرقی کار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد