Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:00:25 GMT

وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان بوشهر بهبود می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۱۸۷

وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان بوشهر بهبود می‌یابد

محمد تقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت توزیع گوشت مرغ در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و با افزایش کشتار از فردا شاهد وضعیت بهتری خواهیم بود.

وی با اشاره به اجرای یک میلیون و ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان بوشهر در بهمن‌ماه اضافه کرد: در اسفندماه ۴.۳ هزار تن گوشت مرغ تولید شد و در همین ماه بیش از دو میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های استان بوشهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بیش از سه میلیون تن گوشت مرغ تا پایان ماه جاری در استان تولید و روانه بازار شود.

وی با اشاره به اینکه امشب ۱۷۳ هزار قطعه مرغ با سن ۵۰ روزه به کشتارگاه‌های طیور انتقال می‌یابد افزود: ۱۶۰ هزار قطعه مرغ دیگر نیز فردا کشتار و به بازار عرضه می‌شود.

کد خبر 5185932

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر مرغ ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا استان بوشهر گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار جمعیت دام سبک نسبت به سال های پیش گسترده بوده که این امر نیازمند بازار مناسب است.

به گفته او، بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام سبک ۷۲ میلیون راس و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که براین اساس کمبودی در عرضه گوشت نداریم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز خبر داد و گفت: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته واردات گوشت گرم در سایر استان ها توزیع می شود به طوریکه واردات به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: واردات و توزیع مناسب گوشت منجر به اشباع شدن بازار می شود که در نتیجه این امر موجب شده تا دام زیادی روی دست تولیدکننده بماند که صادرات دام سیاست مناسبی در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت محسوب می شود.

او با بیان اینکه واردات کماکان ادامه دارد، افزود: با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، روند کاهشی به خود می گیرد و قیمت ها متعادل می‌شود.

پوریان گفت: عرضه گسترده دام زنده داخلی در نهایت منجر به دستیابی به قیمت واقعی گوشت قرمز تولید داخل می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان