Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:48:13 GMT

تلاش می‌کنیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۲۰۱

تلاش می‌کنیم ماشین سازی در لیگ برتر باقی بماند

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری علیرضا اکبرپور پیش از بازی هفته بیستم ماشین سازی تبریز مقابل آلومینیوم اراک عصر امروز شنبه در تبریز برگزار شد.

علیرضا اکبرپور، در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی گفت: از مردم خوب آذربایجان تشکر می‌کنم و تمام کسانی که برای این فوتبال زحمت کشیدند. بعد از مدت‌ها به خانه خودم برگشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزوی این را داشتم که بار دیگر با حضور در تبریز برای تیم قدیمی ام ماشین سازی فعالیت کنم. من اگر در این فوتبال علیرضا اکبرپور شدم به کمک تیم ماشین سازی بود.

وی با بیان اینکه برای تغییر وضعیت ماشین سازی امید داریم، ادامه داد: تلاش می‌کنیم ماشین سازی تیم قدیمی تبریز در لیگ برتر بماند و امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا ماشین‌سازی را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم.

اکبرپور با تاکید بر اینکه امیدوارم همه شرایط برای موفقیت ماشین‌سازی فراهم شود، افزود: لیگ برتر فوتبال برای ما از بازی فردا شروع می‌شود و نگاه ما به جدول نیست و بلکه تلاش می‌کنیم نتایج و شخصیت تیمی ماشین سازی را ارتقا دهیم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز با اشاره به سختی کار تیمش در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر فوتبال افزود: شرایط سخت است و کسی از من قول نگرفته که تیم را در لیگ برتر نگه دارم، اما سعی می‌کنم هر چیزی از دستم بر می‌آید، برای ماشین‌سازی بگذارم.

وی سپس گفت: به این فکر نمی‌کنم همین‌جا در مربیگری محو شوم، برخی به بنده گفتند در ماشین‌سازی خراب می‌شوی که من گفتم از ماشین‌سازی به فوتبال ایران معرفی شدم و اگر همین‌جا هم خراب شوم، ایرادی ندارد.

اکبرپور با اشاره به تقویت روحیه تیمی بازیکنان تیمش افزود: تلاش می‌کنیم در مرحله اول در بازی‌ها گل نخوریم و سپس گل بزنیم و نتایج خوبی کسب کنیم. ما به امید زنده هستیم و مطمئناً برای حفظ تیم در لیگ برتر تلاش می‌کنیم ولی فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

تیم‌های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران فردا در تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 5185940

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز تیم فوتبال آلومینیوم اراک ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا تلاش می کنیم لیگ برتر ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان بر این اعتقاد است که فوتبال برای مسئولان استان خوزستان مهم نیست. - اخبار ورزشی -

محمود مطلق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر گل‌گهر گفت: ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با اینکه دو گل از حریف خوردیم، ولی هرگز بابت جبران باخت ناامید نبودیم. امسال هم در چند بازی کامبک زدیم و خوشبختانه در بازی با گل‌گهر هم توانستیم دو گلی را که خوردیم در دقایق آخر جبران کنیم. سرمربی تیم حریف بعد از بازی گفت که چیزی از تیم ما ندیده، ولی بهتر است ایشان یک بار دیگر بازی را تماشا کند تا ببیند ما چه نمایشی داشتیم.

شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود

 

وی در مورد شانس ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و امسال اگر بدشانسی نمی‌آوردیم بیشتر امتیاز می‌گرفتیم. من مطمئن هستم که استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌ماند.

مطلق‌زاده همچنین تصریح کرد: ما مشکلات زیادی داریم، ولی آقای نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه کارش را خیلی خوب بلد است و به خوبی از تیم حمایت می‌کند. یکی از مشکلات اساسی ما بی‌توجهی مسئولان استانی به فوتبال و نماینده‌های خوزستان است و در واقع باید گفت که رشد فوتبال برای مسئولان استانی در اولویت نیست. البته خیلی چیزها برای آنها در اولویت قرار ندارد.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: ما در لیگ برتر هستیم، ولی عجیب است که مشکل زمین تمرین داریم و این مشکل هنوز حل نشده است. در صنعت نفت هم که بودم این وضعیت و این مشکلات وجود داشت. شما دیدید که چند روز پیش چگونه بازی استقلال ملاثانی لغو شد، چون در ساعتی که قرار بود بازی آنها برگزار شود، ما تمرین داشتیم و کاری هم از دست‌مان ساخته نبود. متأسفانه در خوزستان به فکر تیم‌های این استان نیستند و این واقعاً ناراحت‌کننده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • رئیسی: اگر اسرائیل بار دیگر به خاک ایران تعرّض کند، معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست