Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش باتجربه هندبال ایران می گوید با پیشنهاد سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در رقابت های جام باشگاه های آسیا این تیم را همراهی خواهد‌ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید پورقاسمی از باتجربه ترین ملی پوشان هندبال ایران محسوب می شود که پس از برگزاری رقابت های لیگ برتر با تیم فولاد مبارکه سپاهان، در حالی که پیش از این برای سه تیم عربی به عنوان بازیکن کمکی به میدان رفته بود، حالا قرار است با پیراهن تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، به عنوان یار کمکی تیم قهرمان ایران، در رقابت های جام باشگاه های آسیا در جده عربستان به میدان برود و به همین دلیل با او به گفتگو پرداختیم تا نظر وی را درباره تصمیم خود و شرایط فعلی تیم بشنویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ملی پوش هندبال ایران درباره چگونگی انتخاب تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون گفت: سرمربی تیم نیروی زمینی مهدی آزاد منجیری طی ارتباط تلفنی که با بنده داشتند گفتند که تصمیم گرفتند تا من به عنوان بازیکن کمکی، در جام باشگاه های آسیا برای نیروی زمینی به میدان بروم و طبیعی بود که من نیز با افتخار قبول کردم و از هیچ‌ کمکی برای موفقیت شهید شاملی دریغ نخواهم کرد.

 

پورقاسمی با اشاره به اردوی آماده سازی نیروی زمینی شهید شاملی کازرون قبل از اعزام به مسابقات آسیایی گفت؛ اولین تمرینات تیم در سال جدید از ۱۴ فروردین به میزبانی کازرون آغاز شده که من نیز به جمع اردو نشینان تیم اضافه شدم و در حال حاضر همراه با تیم در اردو حضور یافتم اردوی که دو هفته ای طول خواهد کشید و در دو نوبت صبح و عصر همه روزه برگزار می شود.

 

او ادامه داد:  بعد از اتمام این اردو بازیکنان و کادر فنی دو سه روزی را به استراحت خواهند پرداخت و سپس اردو ۱۴ روزه جدید آغاز خواهد شد که به احتمال زیاد میزبان اردوی بعدی یکی از شهر های شمال و جنوب باشد چرا که شرایط آب و هوایی شمال و جنوب کشور به مانند شرایط جوی میزبان مسابقات است و باید بازیکنان قبل از اعزام در این وضعیت تمرین کنند.

 

او در پایان گفت:  تمرینات به خوبی در حال برگزاری است مدیرعامل و سرمربی شهیدشاملی یک تیم خوب ساختند و فقط دوسه بازیکن جدید به تیم اضافه شده است و مابقی بازیکنانی هستند که با تیم در لیگ ۹۹ حاضر شدند.

هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون جام باشگاه های آسیا تیم نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه

دریافت 116 MB کد خبر 6081008

دیگر خبرها

  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • تجلیل ارتش از «آسمان غرب»
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • سلاح‌ها و گزینه‌های کمکی
  • تیم ملی اسکواش یک سال بدون اردو!
  • تیم ملی اسکواش یکسال بدون اردو!