Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@18:11:20 GMT

شرایط دورکاری ادارات تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۲۰۶

شرایط دورکاری ادارات تهران

معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ابلاغ شرایط دورکاری کارکنان، ادارات به صورت ۱۰۰ درصدی تعطیل نیستند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، غلامرضا عباس پاشا روز شنبه در بازدید سرزده از تعدادی ادارات و شهرداری منطقه ۱ تهران اظهار داشت: بر اساس ضرورت ارائه خدمات در دستگاه ها کارکنان به صورت ۵۰ و یا ۳۰ درصدی حضور دارند و بقیه به صورت دورکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه خدمات الکترونیکی برای پاسخگویی به مردم افزایش یابد گفت: همه دستگاه های دولتی و غیر دولتی باید تمهیدات ویژه ای را بیاندیشند و از ظرفیت های موجود برای توسعه خدمات الکترونیک استفاده کنند.

معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران افزود: ارائه خدمات الکترونیکی به کاهش مراجعه مردم و سلامت آنها و کارکنان دستگاه ها کمک شایانی می کند ضمن اینکه باید از مردم هم درخواست کرد تا بر اساس شرایط نوبت دهی امور اداری را به روزهای دیگر موکول کنند.

وی با بیان اینکه باید تیم های بازرسی از ادارات در مناطق مختلف تهران فعال شود گفت: نباید شاهد شلوغی دستگاه ها باشیم و باید با مدیریت و برنامه ریزی مناسب مدیران، شاهد کاهش بحران کرونا باشیم.

عباس پاشا ادامه داد: ابلاغ دورکاری به دستگاه ها از هفته گذشته اعلام شده است از این رو نیازمند همکاری مدیران دستگاه ها هستیم.

وی تاکید کرد: امروز شاهد تعطیلی اصناف و همکاری خوب آنها در تهران بودیم که امیدواریم تا ۱۰ روز این روند ادامه یابد.

معاون مدیریت منابع و نیروی انسانی استاندار تهران با اشاره به اینکه گزارش های مردمی از شلوغی تعدادی از شهرداری ها درست بود گفت: باید در این زمینه برنامه ریزی شود و اگر دستگاهی راهکاری دارد ارائه کند تا اجرایی شود.

وی گفت: وضعیت دورکاری کارمندان نیز باید جدی اجرایی شود و تخلفی در دستگاهی صورت نگیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دورکاری دورکاری کارکنان دورکاری کارکنان دولت شرایط دورکاری سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست

به گزارش خبرنگار مهر، میر محمد غراوی صبح در اولین جلسه مدیریت پسماند استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور مسؤولان مربوطه برگزار شد، با تاکید بر اهتمام بیشتر مسؤولان در زمینه مدیریت پسماند در سطح استان گفت: با اقدامات اساسی می‌توانیم از خطرات و تبعات منفی پسماند جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه انباشت پسماند در حاشیه برخی رودخانه‌ها و مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها، زیبنده استان تهران نیست، عنوان کرد: این معضل علاوه بر ایجاد منظره نامناسب، موجب انتشار بوی نامطبوع، تجمع حشرات و حیوانات موذی می‌شود که باید با مشارکت مردم، اقدامات اساسی در راستای جلوگیری از این امر و پاکسازی این نقاط توسط مسؤولان ذیربط صورت پذیرد.

غراوی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی کاهش مصرف کیسه‌ها، ظروف و محصولات یک بار مصرف پلاستیکی، اظهار کرد: بدون تردید برای فرهنگ سازی در این زمینه باید از خودمان شروع کنیم و با استفاده از تجربیات جهانی این موضوع را ترویج و گسترش دهیم.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان، اداره کل منابع طبیعی، سازمان صمت و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ارائه و در خصوص مدیریت پسماندهای صنعتی، بیمارستانی و ویژه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 6083938

دیگر خبرها

  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • زباله‌گردی محصول اجرا نشدن قانون مدیریت پسماند است
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • انباشت پسماند در حاشیه رودها و شهرها زیبنده استان تهران نیست