Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@20:11:40 GMT

دبیر: امیدوارم نوری یک عمر افسوس اشتباهش را نخورد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۲۱۷

دبیر: امیدوارم نوری یک عمر افسوس اشتباهش را نخورد

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اشتباه فاحشی که حسین نوری در مبارزه نیمه نهایی داشت، گفت: امیدوارم او یک عمر افسوس این اشتباه را نخورد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا دبیر که در محل برگزاری مسابقات گزینشی و قهرمانی آسیا حاضر است، در مورد کسب دو سهمیه کشتی فرنگی در آلماتی به برنامه دایره طلایی گفت: کشتی فرنگی تا اینجای کار انصافا زحمتش را کشیده و باید این دو سهمیه، سه سهمیه می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نوری اشتباه فاحشی کرد و امیدوارم یک عمر افسوس این اشتباه را نخورد. ما باید سه سهمیه می گرفتیم ولی دو سهمیه که گرفتیم امید مدال هستند.

 

یکی فقط سهمیه می‌گیرد و یکی علاوه بر سهمیه برای همه حریفانش خط و نشان می‌کشد. گرایی و ساروی با کشتی هایی که اینجا گرفتند برای مدعیان اوزان 67 و 97 کیلو خط و نشان کشیدند. شک نکنید دنیا روی این دو کشتی گیر ما و همچنین کسانی که از قبل سهمیه گرفتند حساب ویژه باز می کند.


وی در مورد شانس کشتی آزاد برای کسب سهمیه عنوان کرد: واقعیت این است که اصولا کسانی در المپیک مدال می گیرند که نگاه شان المپیکی باشد. کسی که فقط فکر سهمیه باشد، فکر سکوی المپیک نیست. من این را به بچه‌ها گفتم. تعویق یک ساله المپیک فرصتی شد که تیم ما توانمندی خودش را بالاتر ببرد. اگر قرار باشد کشتی گیر ما در گزینشی به کره جنوبی یا بحرین ببازد، آیا می تواند برای رسیدن به مدال المپیک حریفان سرشناس روسیه و آمریکا را ببرد. من همیشه گفتم آدم از دنباله به ستاره می‌رسد و یعنی باید در گزینشی خوب عمل کنند تا مدال المپیک هم بگیرند.


دبیر ادامه داد: به لطف خدا در کشتی آزاد هم با قرعه خوبی مواجه شدیم، البته در فرنگی هم قرعه خوب داشتیم ولی بچه ها نشان دادند قرعه فرقی برای شان ندارد.


رئیس فدراسیون کشتی در خاتمه ضمن ابراز امیدواری برای کسب سه سهمیه باقی مانده آزاد در آلماتی گفت: من از همه بچه ها، حتی حسین نوری که باخته تشکر می کنم. به همه سرمربیان و مربیان کشتی آزاد و فرنگی خسته نباشید، می گویم. انصافا در 5-6 ماه گذشته در شرایط کرونایی تمرین کردن بسیار سخت بود. به عنوان خادم بچه ها از همه آنها ممنونم و امیدوارم فردا هم خدا کمک کند و سهمیه ها را بگیریم.

کشتی علیرضا دبیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی علیرضا دبیر بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ علیرضا دبیر که با توجه به لغو پروازها، سفرش به قرقیزستان به تعویق افتاده است، در تماس تصویری،‌ صحبت هایی را با ۳ آزادکار و ۲ فرنگی کار کشورمان شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک در قرقیزستان داشت.

رییس فدراسیون کشتی در گفت و گویی مفصل خطاب به نمایندگان کشورمان گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت تر باشد. هرکدام شما یک سردار برای ایران و نماینده ۸۵ میلیون مردم عزیز کشورمان هستید و نگاه مردم به افتخارآفرینی شما در این مسابقات است.

وی تصریح کرد: ما با دعای خیر مردم و تشویق آن ها روحیه می گیریم، شما هم باید با بالا بردن پرچم ایران اسلامی به مردم روحیه دهید و آن ها را خوشحال کنید.
رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتید، هیچ کشتی گیری به مانند شما تمرین و کار نکرده، به داشته های خود اطمینان کنید و حریف را نیز دست کم نگیرید. کادر فنی برای شما زحمات فراوانی کشیده، فیلم تک تک حریفان شما را آنالیز کرده و اطمینان داشته باشید که موفق خواهید شد.

مسابقات کسب سهمیه المپیک در کشتی آزاد فردا (جمعه) برگزار می شود که احمد محمدنژاد جوان در وزن ۵۷ کیلوگرم، یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند. مسابقات کشتی فرنگی گزینشی المپیک نیز روز یکشنبه برگزار خواهد شد و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم و علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم برای کشورمان به میدان می روند.

کد خبر 6082008

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید، کسب سهمیه برایتان راحت تر است
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • استارت خوب کشتی ایران در سال المپیک؛ پیش‌درآمدی برای پاریس
  • پیام تبریک رهبر انقلاب دلگرم‌کننده بود/ وزیر ورزش در بیشکک با لالوویچ دیدار می‌کند
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد