Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: ارسال نامه شورای وحدت به کاندیداها برای اعلام برنامه‌های‌شان در مراحل مقدماتی است و صرفاً به آقایان رئیسی، رضایی و قالیباف فرستاده نمی‌شود.

قدس آنلاین: منوچهر متکی، با اشاره به ارسال نامه شورای وحدت اصولگرایان به کاندیدهای احتمالی این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: در جلسه روز پنجشنبه این تصمیم در هیئت عالی شورای وحدت گرفته شد که نامه‌ای به کاندیداهای احتمالی انتخابات فرستاده شود و از آنان بخواهیم برنامه‌های خود را اعلام کنند که مقدمات آن در حال آماده شدن است و به زودی این نامه‌ها فرستاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ما هرگونه تحولی در ارتباط با این نامه‌ها را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم می‌رسانیم.

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان درباره انتساب ارسال این نامه به شخص آیت‌الله موحدی‌کرمانی تأکید کرد: ایشان رییس شورای وحدت اصولگرایان است. بنابراین از نظر تشکیلاتی هنگامی که تصمیمی در شورای وحدت اتخاذ شد، قاعدتاً کسی که باید زیر نامه را امضاء کند رییس شورا است.

متکی در پاسخ به این پرسش که آیا این نامه‌ها به فقط به سه کاندیدای احتمالی یعنی سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی و محمدباقر قالیباف فرستاده شده است، تاکید کرد: هنوز که نامه‌ای فرستاده نشده و مقدمات آن در حال انجام شدن است. اگر نامه‌ها آماده شود برای این سه نفر فرستاده خواهد شد.  اما تعداد افرادی که برایشان این نامه فرستاده خواهد شد بیشتر از این سه نفر است که به مرور آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبر آنلاین

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: منوچهر متکی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی قالیباف شورای وحدت اصولگرایان نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»

بین الملل تابناک: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی رئیس جمهوری پاکستان و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد و با مقامات این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیسی با وزیر امور خارجه پاکستان ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۱۱

رئیس جمهور روابط ایران و پاکستان را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

 سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه در بدو ورود به پاکستان با «محمد اسحاق‌دار» وزیر امور خارجه این کشور که برای خوش‌آمدگویی در هتل محل اقامت رئیس جمهور حضور یافته بود، دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار روابط دو کشور را فراتر از همسایگی صرف و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی توصیف کرد که دل‌ها و اعتقادات دو ملت را به یکدیگر پیوند داده و گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.

رئیسی با بیان اینکه اگر همه کشورها و ملل اسلامی با یکدیگر وحدت داشتند، رژیم صهیونیستی نمی‌توانست تا این حد به فلسطینیان مظلوم، بی‌گناه و بی‌دفاع غزه ظلم کند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کنند، لذا در برابر راهبرد دشمن برای تداوم اختلاف میان امت اسلامی، راهبرد ما وحدت است.

«محمد اسحاق‌دار» نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس جمهور، رهبری جمهوری اسلامی ایران برای امت اسلامی به خصوص در مسئله فلسطین را حائز اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد.

وزیر امور خارجه پاکستان ضمن اعلام آمادگی کشورش برای همکاری‌های گسترده و سازنده با ایران خاطرنشان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و تقویت همبستگی دارد.

تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۸

محمد شهباز شریف پس از استقبال رسمی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات بلندپایه کشورمان در اسلام‌آباد، ابتدا میزبان یک دیدار دوجانبه شد و پس از آن دیدار هیات بلندپایه دو کشور به ریاست سران ایران و پاکستان برگزار شد.

کاخ نخست وزیری پاکستان در بیانیه مقدماتی خود اعلام کرد: شهباز شریف و سید ابراهیم رئیسی راهکارهای تقویت روابط و همکاری‌های دوجانبه را بررسی کردند.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر پاکستان به آیت‌الله رئیسی گفت که من و مردم پاکستان صمیمانه از سفر شما خرسندیم و خوشامد می‌گوییم.

طرفین تقویت تجارت دو کشور و گسترش همکاری‌ها در حوزه ارتباطات را مورد بررسی قرار دادند.

کاخ نخست وزیری پاکستان افزود که تهران و اسلام‌آباد مصمم به نبرد مشترک علیه تروریسم هستند.

استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی

رئیس جمهور در آغاز سفر ۲ روزه خود به پاکستان، در محل کاخ نخست وزیری این کشور به شکل رسمی از سوی شهباز شریف مورد استقبال قرار گرفت.

 سید ابراهیم رئیسی که برای سفر ۲ روزه به پاکستان سفر کرده است، مورد استقبال رسمی نخست وزیر این کشور قرار گرفت.

تعداد بازدید : 29 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در مراسم استقبال رسمی پس از نواخته شدن سرود ملی ایران و پاکستان، سران دو کشور از گارد تشریفات حاضر سان دیده و رئیسی به رسم دوستی و یادبود نهالی در محوطه دفتر نخست‌وزیری پاکستان غرس کرد.

سپس رئیس جمهور کشورمان و نخست وزیر پاکستان اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی خواهند کرد.

رئیسی و شهباز شریف پس از مراسم استقبال رسمی با یکدیگر دیدار خصوصی خواهند داشت.

پیش از این مراسم و در بدو ورود رئیس جمهور نیز وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در هتل محل اقامت رئیسی، ورود وی به این کشور را خیرمقدم گفت.

کاشت نهال در پاکستان توسط رئیس‌جمهور

رییس جمهور کشورمان که به پاکستان سفر کرده در بدو ورود به اسلام آباد یک درخت غرس کرد.

سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز تهران را به مقصد اسلام آباد ترک کرد در بدو ورود به پایتخت پاکستان به نشانه دوستی بین دو کشور یک نهال کاشت.

پاکستان یکی از اتوبان‌هایش را «ایران» می‌نامد

دولت پاکستان در پی سفر رییس‌جمهور ایران به اسلام‌آباد، تصمیم گرفته است یکی از اتوبان‌های تازه تاسیس پایتخت این کشور را به نام کشور دوست و همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

 در پی سفر «سید ابراهیم رئیسی» رییس‌جمهور ایران به پاکستان، دولت فدرال این کشور اعلام کرد که تصمیم گرفته یکی از بزرگ‌راه‌های آن را به نام همسایه خود، «ایران» نامگذاری کند.

شبکه ای‌آروای نیوز در این باره گزارش داد: خیابان یازدهم اسلام‌آباد «خیابان ایران» نام گرفته است. این تصمیم طی جلسه کابینه دولت فدرال اتخاذ شد. پروژه احداث اتوبان یازدهم اسلام‌آباد به تازگی آغاز شده است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط تاریخی است/ اسحاق‌دار: امت اسلامی به رهبرانی همچون رهبر جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است/ نامگذاری یکی از اتوبان های پاکستان به نام «ایران»
  • روابط ایران و پاکستان فراتر از همسایگی و متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • استقبال گرم پاکستانی ها از سید ابراهیم رئیسی+ فیلم/تاکید تهران و اسلام‌آباد بر مبارزه مشترک با تروریسم/ رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی عمیق و تاریخی است
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست
  • درخواست مهم بورس از خریداران سرخابی (عکس)
  • عکس| درخواست مهم بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس