Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش  حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم (ع) ضمن بازدید و بررسی امکانات این مرکز آموزش بر لزوم تقویت آموزش در سطح نیرو‌های مسلح تاکید کرد.

دریادار کاویانی با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ما در جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی لازم را در زمینه‌های دفاعی داشته باشیم چراکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در پی ضربه زدن به کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به لزوم تقویت آموزش در سطح نیرو‌های مسلح، اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم آمادگی نیروی‌های مسلح را در زمینه دفاعی- نظامی حفظ و ارتقا دهیم نیازمند آن هستیم که رکن اساسی آموزش را جدی‌تر از گذشته دنبال کنیم.

وی با تاکید بر نقش مهم مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل، گفت: در سطح نیرو‌های مسلح، این مرکز آموزش از مراکز حیاتی و راهبردی می‌باشد چراکه امر مهم آموزش و پرورش نیرو‌ها به او محول شده است.

امیر کاویانی گفت: آموزش‌های این مرکز باید مطابق با نوع تهدیداتی که به ایران وارد می‌شود باشد که به همین منظور لازم است فرماندهان اتفاقات روز را رصد کنند و متناسب با آن فناوری‌ها و آموزش مورد استفاده خود را به روز گردانند.

وی با اشاره به فقر تجهیزات نظامی در اوایل انقلاب، بیان کرد: زمان جنگ ایران در زمینه تجهیزات نیازمند به کمک بیگانگان بود، اما امروزه به برکت انقلاب و همت جوانان در نقطه قابل اتکایی در حوزه ساخت و ارتقای تجهیزات و همچنین آمادگی نیروی انسانی رسیده ایم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آموزش‌های این مرکز صرفا نباید به حیطه نظامی محدود گردد، چراکه ایران در زمان جنگ تنها با اتکا به تجهیزات و دانش نظامی بر دشمن غلبه نکرد بلکه این نیروی ایمان بود که شجاعتی در جوانان ما به وجود آورد که توانستند برابر متجاوزان تا دندان مسلح، ایستادگی نمایند.

امیر دریادار کاویانی به اشاره به افول قدرت دشمنان انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: امروزه میبینیم که انقلاب اسلامی چگونه توانسته تا دست دشمنان را از منطقه کوتاه کند و نقش راهبردی را در صلح و امنیت منطقه فراهم آورد، که البته همچنان لازم است با ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش‌ها و تجهیزات، اقتدار نظامی ایران را مستحکم‌تر از گذشته کنیم.

وی همچنین با حضور در جمع هیئت رئیسه مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی از تلاش‌های فرماندهان و کارکنان این مرکز در اجرای امور محوله تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تفنگداران دریایی نیروی دریایی ارتش دفاع مقدس قدرت ایران انقلاب اسلامی دریادار کاویانی تکاوران دریایی انقلاب اسلامی مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • لحظه انهدام مرکز نظامی اسرائیل توسط موشک حزب الله
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم