Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در پیامی عروج سردار سرافراز «محمد کرمی‌راد» را تسلیت گفت. خبرگزاری میزان - سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به مناسبت عروج سردار سرافراز «محمد کرمی‌راد» از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار «محمد کرمی راد» از فرماندهان و یادگاران ارجمند دفاع مقدس و نماینده اسبق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی موجب تألم خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارنامه مجاهدت و تلاش‌های خستگی ناپذیر این شهید گرانقدر پاسداری از انقلاب، نظام و ارزش‌های دینی انقلابی و ملی و عرصه‌های خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم عزیز گنجینه ارزشمندی است که می‌تواند راهگشا و برای جبهه انقلاب و نسل جوان امروز میهن اسلامی مسئولیت آفرین باشد.

فقدان آن سردار عالیقدر را به خانواده مکرم، یادگاران و وابستگان گرامی و آحاد مردم شریف و قدرشناس استان غیور و شهید پرور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای عموم داغدیدگان و همرزمان وی صبر و شکیبایی طلب می‌کنم.

بیشتر بخوانید: سرلشکر سلامی: انقلاب اسلامی موجب فرسایش قدرت آمریکا شد   انتهای پیام/ برچسب ها: سردار سلامی فرمانده کل سپاه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی فرمانده کل سپاه سردار سرافراز محمد کرمی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین بیان کرد: امروز ملت ایران به قدرتی غیرقابل پیش بینی برای دشمنان تبدیل شده است، چون آن‌ها هرگز تصور چنین قدرتی از ما نداشتند.

وی اضافه کرد: در این ماجرا سه قدرت بزرگ جمهوری اسلامی برجسته شد، نخست آنکه عملیات وعده صادق وعده الهی بود، چون ما به خدا ایمان داریم، سپس اینکه تصمیم عملیات جز اراده رهبر معظم انقلاب نبود و تمام این موفقیت‌ها به دلیل تدابیر ایشان است و سومین نکته اینکه تحقق این عملیات به دلیل خون پاک شهدای انقلاب اسلامی بود.

این مسوول ادامه داد: آمریکایی ها در این عملیات اوج حماقت خود را به جهان نشان دادند، این جماعت گفتند ما همه موشک‌ها و پهپادهای ایران را رهگیری می کنیم، اسراییل به عنوان چهارمین ارتش بزرگ دنیا همه را فراخوان داد که بیایید، اما دست به دست هم دادند و ظرفیت‌های خودشان را آوردند، اما نتیجه کار همان شد که خداوند می‌خواست.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی از بالای سر حرم حسین بن علی (ع)، حرم زینب کبری (س) و بالا سر مسجد قدس به هدف خورد و این همان خط مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه به تشکیل سالروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: از همان زمانی که امام راحل مبارزات خود را شروع کرد، اهمیت تشکیل سپاه مورد توجه قرار گرفت، به هرحال سپاه با نیاز مردم و انقلاب به میدان آمد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کردند که نیاز به سپاه از دهه ۴۰ احساس می‌شد.

سردار رفیعی آتانی اضافه کرد: امروز سپاه هرکجا که به بدنه مردم تعرض شود، سپر مردم خواهد شد و در همه حوادثی که در این کشور به وجود آمده است، در دل حادثه قرار داشته تا به مردم خدمت رسانی کند.

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: برای همه ما دعا کنید تا مغرور نشویم، چون موفقیت عملیات وعده صادق کار نیروهای سپاه نبود و همه به خاطر لطف پرودگار الهی است.

دیگر خبرها

  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • موفقیت عملیات وعده صادق لطف پرودگار است
  • موفقیت عملیات وعده صادق به خاطر لطف پرودگار الهی ست