Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی بسیار سختی داریم، به دنبال این هستیم که ابتدا نتیجه بازی را حفظ کنیم، سپس شرایط را به ماشین‌سازی دیکته کنیم.

خبرگزاری میزان - محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار این تیم‌ با ماشین‌سازی تبریز اظهاراتی به شرح زیر داشت:

*امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب و به دور از شرایطی باشد که پیش می‌آید و تفکرات کادرفنی را در زمین پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبت به ماشین‌سازی کاملاً آگاهیم و می‌دانیم چه تیم خطرناکی است. این تیم می‌تواند برای هر حریفی خطرناک باشد و ما آنالیز کافی نسبت به این تیم داشته‌ایم.

*ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد. این تیم هفته گذشته برای گل‌گهر دردسرساز شد و یک بر صفر جلو افتاد. ماشین‌سازی شرایطی رقم زد که بازی برای گل‌گهر سخت شده بود. ما به این موضوع کاملاً واقف هستیم و می‌دانیم بازی بسیار سختی داریم. به دنبال این هستیم که ابتدا نتیجه بازی را حفظ کنیم، سپس شرایط را به ماشین‌سازی دیکته کنیم.

*سه هفته است که خدمت آلومینیوم هستیم و تلاش کردیم تفکرات خود و چیزی را که منصوریان مدنظر دارد، در این تیم پیاده کنیم. به دنبال این هستیم که اگر آلومینیوم به چیزی نیاز دارد به آن اضافه کرده و تفکرات تاکتیکی منصوریان را در این تیم پیاده کنیم.

*ماشین‌سازی تیم بسیار قابل احترامی است. با اینکه حریف در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته، اما بسیار خطرناک است و می‌تواند برای هر تیمی دردسرساز شود. با کادر فنی جدید ماشین‌سازی آشنا هستیم و مطمئناً کار برای ما خطرناک‌تر می‌شود. امیدوارم فردا روز خیلی خوبی باشد که تماشاگران از فوتبال لذت ببرند و بازیکنان در زمین، برنامه‌های مربیان را پیاده کنند.

*از میهمان‌نوازی مردم خوب تبریز تشکر می‌کنیم و منصوریان تأکید کرد از طرف او از مسئولان و اعضای هتل تیم تشکر ویژه‌ای کنم. خودم مقابل تیم ماشین‌سازی و سرمربی عزیزش بازی می‌کردم. ماشین‌سازی تیمی ریشه‌دار و سرمربی حریف هم بازیکن قدیمی این تیم است.

*امیدوارم ماشین‌سازی شرایط بسیار خوبی پیدا کند و در لیگ برتر بماند. همه فوتبال‌دوستان می‌دانند که ماشین‌سازی از قدیم، تیم اول شهر تبریز بوده و امیدوارم تماشاگران فهیم این تیم، به چیزی که در تفکرات خود دارند برسند.

بیشتر بخوانید: اکبرپور: به خانه‌ام برگشته‌ام/ همیشه امیدی هست که وضعیت را تغییر داد

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد خرمگاه ماشین سازی تبریز آلومینیوم اراک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز محمد خرمگاه ماشین سازی تبریز آلومینیوم اراک ماشین سازی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم

«نون.خ ۵» هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم می‌زند. شب گذشته  حال و هوای زندگی کولبران به تصویر کشیده شد و شما می توانید بخش هایی از آن را مشاهده کنید.

فصل پنجم سریال «نون.خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است و در نظر سنجی اخیر رسانه ملی به عنوان پربازدیدترین سریال معرفی شد. 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت