Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن در هند با این شرایط و کرونا خیلی سخت است، باید پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهاراتی به شرح زیر انجام داد:

*می‌دانید بازی کردن در آسیا فوق‌العاده سخت است و باید با یک برنامه‌ریزی خوب راهی مسابقات شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر این طراحی را داریم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

*هوای هند خیلی مرطوب و دمای هوا ۳۳ تا ۳۸ درجه سانتی‌گراد است و بازی کردن در آنجا با این شرایط و کرونا خیلی سخت است. باید پروتکل‌ها را به خوبی رعایت کنیم تا به مشکل بر نخوریم.

*شرایط خیلی سخت است. سه روز یک بار باید بازی کنیم، ولی برای ریکاوری استخر و سونای اختصاصی در اختیار نداریم و گفتند همه چیز آزاد است و اگر می‌خواهید استفاده کنید. هتل در شهری است که توریستی است، اما ما باید خودمان را هماهنگ کنیم تا موفق باشیم.

*ادعای ساکت الهامی درباره واکسن زدن پرسولیسی‌ها؟ متاسفانه شرایط طوری شده که هرکسی به خودش اجازه می‌دهد اظهار نظر کند، آن هم اظهار نظری که هیچ‌گونه صحت و سلامتی در گفتار و کلام نیست و این خیلی زشت است. به نظر من مرجعی باید وجود داشته باشد که به این مسائل رسیدگی کند. مگر چنین ادعایی ندارند؟ باید ثابت کنند. این‌گونه خیلی زشت است که به هم تهمت بزنیم. این کار قشنگی نیست و باید درباره مسائل فنی صحبت کنیم. بهتر است راجع به مشکلات فوتبال و میزبانی‌ها صحبت کنیم نه اینکه برای یک بازی از سوژه‌های منسوخ شده استفاده کنیم. خواهشم این است که رسیدگی کنند تا مشخص شود ما واکسن زده‌ایم یا خیر. با کسانی که این حواشی را ایجاد می‌کنند باید برخورد شود.

*کسب ۱۰۰ امتیاز در ۵۰ بازی توسط کادرفنی کنونی پرسپولیس؟ به تیم و هواداران و باشگاه تبریک می‌گویم. باید قدر همه مربیان ایرانی که خیلی به روز هستند را بدانیم. گل‌محمدی به غیر از پرسپولیس در تیم‌های دیگر نیز خوب کار کرده و مثمرثمر بوده است.

بیشتر بخوانید: آقایی و فرجی بعد از دو تست منفی عازم هند می‌شوند

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس کرونا لیگ قهرمانان آسیا حمید مطهری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کرونا لیگ قهرمانان آسیا حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، حمید استیلی، درباره پیروزی ۳ بر صفر پرسپولیس برابر صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است. این تیم در نحوه بازی هم عملکرد خوبی دارد. به غیر از بازی با ملوان، در بیشتر بازی‌ها شاهد عملکرد خوبی از پرسپولیس هستیم. در آبادان هم پرسپولیس با یک بازی هوشمندانه توانست به برتری برسد تا رقابت خود در صدر جدول با استقلال را ادامه بدهد. از زمانی که اوسمار هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته است، پرسپولیس بازی‌های هجومی‌تری را ارائه می‌کند و دو مدافع چپ و راست تیم به خوبی نفوذ می‌کنند تا فرصت گلزنی ایجاد کنند. این شرایط باعث شده هواداران بازی‌های جذابی از پرسپولیس ببینند و نتایج خوبی هم کسب شود.

وی افزود: پرسپولیس وقتی به گل می‌رسد، تلاش می‌کند دوباره به گل برسد و اینگونه نیست که اقتصادی بازی کند. این فوتبال باب دل هواداران است. الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد و نباید اشتباه کند. البته پرسپولیس در جام حذفی هم مدعی است و در این جام هم می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

او همچنین گفت: انتخاب اوسمار ویرا به عنوان سرمربی پرسپولیس تصمیم خوب مدیریتی بود که آقای درویش اتخاذ کرد. این تصمیم هم از نظر اقتصادی برای باشگاه خوب بود و هم نشان داده از نظر فنی هم بسیار تصمیم خوبی بوده است. البته فراموش نکنید اضافه شدن بازیکنانی نظیر عبدالکریم حسن، اورونوف و آل‌کثیر بسیار مهم بوده چراکه این بازیکنان بسیار تاثیرگذار کار کرده‌اند. با اینکه پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارد اما توانسته روند خوبی را در لیگ دنبال کند. اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد و به خوبی ایده خود را پیاده می‌کند.

استیلی درباره غیبت علیرضا بیرانوند و جانشین او هم گفت: بیرانوند دروازه‌بان بزرگی است و قطعا هر زمانی بوده تاثیرگذار بوده است. بازیکنان بزرگ همیشه تاثیر خود را می‌گذارند. به هر حال شرایط به گونه‌ای پیش رفته که بیرانوند در بازی‌های اخیر غیبت داشته و جای او امیرضا رفیعی با عملکرد خوبش به پرسپولیس کمک کرده است. بیرانوند هم در چند سال اخیر از بهترین‌ها بوده است. رفیعی هم به خوبی خود را جا انداخته تا نشان دهد پرسپولیس یک دروازه‌بان مطمئن دیگر هم دارد که در صورت نیاز به تیم کمک کند. امیدوارم روند خوب رفیعی ادامه داشته باشد.

او در پایان درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در پایان فصل دو جام کسب کند هم گفت: پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی است و با ادامه روند خوب خود می‌تواند امسال هم دو جام به دست بیاورد.

کد خبر 846029 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پیام مهم برای سرمربیان پرسپولیس و استقلال
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • پیوس: پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • پاشازاده: استقلال ۸۰ دقیقه بااقتدار بازی کرد
  • اوسمار نشان داده در بازی‌ها ایده دارد | از الان هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد | پرسپولیس اقتصادی بازی نمی‌کند