Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@13:57:43 GMT

مجری برنامه جایگزین"ماه عسل"ابقاشد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۳۹۳

اجرای فصل دوم برنامه «مثل ماه»، دوباره به رسالت بوذری واگذار شد که ماه رمضان امسال، حوالی ساعت ۱۹، ویژه افطار، روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. ناطقان: ماه رمضان سال گذشته، شبکه سه سیما بعد از بسته شدن پرونده «ماه عسل»، برنامه‌ای جایگزین را با نام «مثل ماه» روی آنتن برد. امسال فصل جدید این برنامه، بازهم با اجرای رسالت بوذری، هر شب حوالی ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ویژه‌برنامه «مثل ماه» به‌تهیه‌کنندگی هادی آشتیانی همچون سالِ قبل، از همان شب اول ماه رمضان ویژه افطار به آنتن خواهد رسید. رسالت بوذری، پیش از این مجری برنامه‌هایی چون «شب‌های روشن» و «مخاطب خاص» بوده است.

برنامه همچون سال گذشته، قهرمانانی دارد که مردمی‌اند و گروهِ برنامه‌ساز در تلاش است، امسال با ترمیم ضعف‌های سال گذشته، روتوشِ بهتری داشته باشد و برنامه را با کیفیت بهتر و اتفاقات جذاب‌تری روی آنتن ببرد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: مجری برنامه ، جایگزین ، ماه عسل ، ابقا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مجری برنامه جایگزین ماه عسل ابقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان  امروز یکشنبه در صدر هیئتی متشکل از دادستان مرکز استان و مسئولان قضایی از حوزه قضایی گمیشان بازدید کرد.

در این بازدید کیفیت پاسخگویی به مراجعان، راهکار‌های تسهیل ارتباط مردم با مسئولان قضایی در شهرستان‌ها و کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها بررسی شد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در حاشیه بازدید از ساختمان در حال ساخت دادگستری گمیشان گفت: اعتبار این پروژه از محل مصوبات سفر اول رئیس قوه قضاییه به استان تامین شده و با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع تا شهریور امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

حیدر آسیابی با اشاره به رویکرد دستگاه قضایی برای کاهش جمعیت کیفری گفت: صدور آرای جایگزین حبس و استفاده از سازوکار‌های قانونی، رویکرد امسال قضات ما در محاکم است.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۶ هزار و ۴۰۰ رای جایگزین حبس صادر شد که از ورود همین تعداد، به زندان جلوگیری شد.

وی، افزود: الزام به ارائه خدمات عمومی رایگان در امور آموزشی، بهداشتی، درمانی، فنی و کشاورزی، دوره مراقبت و جزای نقدی از جمله انواع آرای جایگزین حبس هستند.

آسیابی گفت: این آراء مطابق ماده ۶۴ قانون مجازات اسلامی با ملاحظه نوع جرم و کیفیت ارتکاب آن، آثار ناشی از جرم، سن، مهارت، وضعیت، شخصیت و سابقه مجرم، وضعیت بزه دیده و سایر اوضاع و احوال، از سوی قضات برای محکومان فاقد سابقه کیفری که جرایم غیرعمد و سبک مرتکب شده‌اند به‌جای زندان صادر می‌شود.

وی تاکید کرد: استفاده از مجازات جایگزین حبس به معنی آسان گرفتن به مجرمان خطرناک نیست و در جرایم خشن و جرایمی که پای جان، مال و ناموس مردم و امنیت جامعه در میان است، نگاه قانون‌گذار و رویکرد ِ قضات، قاطعانه است.

رئیس کل دادگستری گلستان از تلاش برای سرعت بیشتر رسیدگی به پرونده‌ها هم خبر داد و گفت: تعیین تکلیف و رسیدگی به پرونده‌های مسن هم از اولویت‌های دیگر امسال است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روایتی از توصیف جالب رهبر انقلاب از مجری سرشناس تلویزیون
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • سطح دغدغه مدیران تلویزیون: کتانی قرمز مجری خانم!
  • سطح دغدغه های مدیران تلویزیون را ببینید: کتانی قرمز را از پای مجری خانم دربیاورید!
  • ۱۱۲ ویژه برنامه قرآنی در سوادکوه اجرا شد
  • استفاده بیشتر از ظرفیتهای قانونی برای کاهش جمعیت کیفری استان
  • استفاده بیشتر از ظرفیت‌های قانونی برای کاهش جمعیت کیفری گلستان
  • ببینید | ادعای مجری تلویزیون روی آنتن زنده: پول موشک‌ها و پهپادهای شلیک شده ایران، قبلا حساب شده!
  • ببینید | واکنش جالب مجری تلویزیون روی آنتن زنده به ادعای BBC: اصلاً هم درد نداشت!