Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیانوش رحمتی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان اظهار داشت: این هفته با مس رفسنجان بازی داریم تیمی پرمهره‌ و پرامکاناتی هستند. امسال با جذب بازیکنان خوب و تاثیرگذار شرایط نسبتا خوبی داشته باشند. می‌دانیم آنهادر چه لحظه‌هایی از بازی تیمی خطرناک‌تری هستند و روی آن لحظات کار کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی خودمان برنامه‌هایی برای بازی فردا ترسیم کرده‌ایم تا با یک بازی خوب ، همراه جنگندگی و فداکاری از سوی بازیکنان بتوانیم سه امتیاز را بگیریم یا حداقل امتیاز برسیم.

مربی تیم سایپا در مورد شرایط این تیم گفت: در این چند هفته از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده‌ایم ولی از نظر فوتبالی مشکلی نداریم تیم ما امیدوار کننده بازی می‌کند  و تا دقیقه 90 تلاش‌شان را  با جان و دل در زمین انجام می‌دهند و از نظر مالکیت و خلق موقعیت و شرایط خوبی داریم اما باید طلسم چند هفته گل نزنی را حل کنیم و شاید از فردا بتوانیم این مشکل گلزنی را حل کنیم

کیانوش رحمتی در مورد شناختش از حریف عنوان کرد: مس تیم خوبی است، کادرفنی خوبی دارد، بازیکنانی که دست مربی را باز می‌گذارد که در بازی‌های مختلف در دقایق مختلف  بر اساس نتیجه تاکتیک آن لحظات را داشته باشند آنها نیز برای 3 امتیاز هستند و این مساله از جهتی کا ر  را برای ما سخت و از جهتی کار را راحت ‌ترمی‌کند.

وی در مورد حمایت باشگاه سایپا از ابراهیم صادقی گفت: مدیرعامل محترم سراجی و اعضای هیات مدیره حمایت خوبی از صادقی دارند و برنامه سه ساله دارند و الان هم  بازیکنان خوبی مثل ابوالفضل جلالی داریم  به تیم ملی دعوت شده‌آکه در آینده تعداد این بازیکنان بیشتر می شود. آنها نیز نگاه کارشناسانه دارند و می‌بینند که از نظر فوتبالی تیم سایپا خوب کار می‌کند.  با گرفتن این سه امتیاز از این شراط خارج می شویم

رحمتی در مورد شایعه‌هایی مبنی بر اولتیماتوم به صادقی گفت: شایعه‌ها همیشه هست و افرادی در فوتبال هستند که به دنبال منافع خودشان هستند. وجود دارد این مسایل اما آنچه واقعیت داشته باشد اما صحبتی از سوی باشگاه باآقای صادقی انجام نشده است.

مربی سایپا در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: رضا جعفری، فریبرز گرامی، طاها شریعتی و دره مصدوم هستند اما بقیه با تمام وجود تمرین کردن  و می‌خواهیم بهتر از نیمه دوم بازی با سپاهان بازی کنیم و با کسب امتیاز خارج شویم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سایپا فوتبال ورزشی مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • ۵بازی جذاب ایرانی ویژه گوشی های همراه
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم