Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس برق جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت آشنا به زبان انگلیسی فارغ التحصیل در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق توافقی بیمه امکان پیشرفت کاری جای خواب برای آقایان شهرستانی مهندس مکانیک جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت آشنا به زبان انگلیسی فارغ التحصیل در مقاطع کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق توافقی بیمه امکان پیشرفت کاری جای خواب برای آقایان شهرستانی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس واتساپ 09028702231

 

پربیننده ترین استخدام دبیر کنکور (رشته علوم انسانی و علوم تجربی و ریاضی -فیزیک) در تهران استخدام مدیر کارخانه با بیمه و مزایا در شرکت پرشین کاغذ آریا در قم استخدام نقشه کش صنعتی، مهندس مکانیک و حسابدار در خوزستان استخدام کارشناس دفتر فنی (تکلاکار-شاپیست) در کارخانه ساخت اسکلت فلزی استخدام مهندس برق و الکترونیک، مسئول دفتر، مهندس کامپیوتر و انباردار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با اشاره به انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد گفت: ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر هستند. 

 

 

دیگر خبرها

  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • آخرین مهلت اعلام نیاز واحدهای صنعتی در سامانه وزارت علوم اعلام شد
  • بازدید از شرکت ایران خودرو برای دانشجویان رشته مکانیک و صنایع
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • مادران دارای ۳ فرزند فرصت ثبت‌ نام در بیمه رایگان کشاورزی دارند
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم
  • ◄ افشاگری مهندس ایرانی درباره بوئینگ/هواپیماهای 787 امنیت ندارد