Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:10:04 GMT

توقیف خودروی حامل ۳۵ هزار قطعه جوجه در شاهرود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۴۳۹

توقیف خودروی حامل ۳۵ هزار قطعه جوجه در شاهرود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: مأموران ایستگاه شهید نوری شاهرود یک دستگاه کامیونت حامل جوجه یک روزه قاچاق را در جاده مشهد _تهران شناسایی و متوقف کردند.   سرهنگ علی کریمی با اشاره به دستگیری یک متهم افزود: جوجه‌های کشف شده به اداره دامپزشکی شاهرود تحویل داده  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش  این محموله را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد.   انتهای پیام /گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران انتظامی و پلیس راهور این فرماندهی طی یک ماه گذشته ۱۱۶ دستگاه خودروی تغییر وضعیت و بدون پلاک و مخدوش و همچنین رانندگی در حالت غیر عادی را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند و همچنین ۴۵۸ خودور به دلیل آلودگی صوتی و صدای نابهنجار، شیشه دودی و پلاک مخدوش اعمال قانون شدند.

وی افزود: بیشتر تخلفات صورت گرفته خودرو‌های شوتی و دارای تغییر وضعیت مربوط به حمل سوخت قاچاق، حمل غیر مجاز سرنشین و تصادفات و فرار از صحنه تصادف بودند که قطعا با به خطر افتادن جان همگان و ایجاد حادثه همراه هستند و توقیف این خودرو‌ها با هدف جلوگیری از اینگونه مسائل با توجه به مطالبه خود شهروندان به صورت جدی در دستور کار تیم‌های گشت انتظامی و پلیس راهور نیز خواهد بود.

فرمانده انتظامی بم با بیان اینکه رانندگی در حالت غیر عادی که منجر به تصادفات ناگوار و مجروحیت و فوت تعدادی از افراد در سطح شهرستان شده است، تاکید کرد: برای کاهش این اتفاقات ناگوار و پیشگیری از ایجاد مزاحمت این رانندگان، خودروی آنها به پارکینگ منتقل و با افراد خاطی نیز برابر قانون برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • توقیف و اعمال قانون ۵۷۴ خودروی شوتی و تغییر وضعیت در بم
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • رکورد جوجه ریزی در مازندران شکست
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در شهرستان بابل