Web Analytics Made Easy - Statcounter

پپ گواردیولا معتقد است برای درک کار بزرگ منچسترسیتی تا به این جا، گاهی شکست لازم است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از شکست تیمش مقابل لیدزیونایتد در کنفرانس خبری حاضر شد. به گزارش طرفداری، پپ گواردیولا در این کنفرانس خبری گفت:

اول از همه به لیدز تبریک می گویم. ما به اندازه کافی برای مهاجمان موقعیت ایجاد نکردیم و این بخشی از بازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی می بازیم، ترکیب انتخابی اشتباه بوده و وقتی می بریم، من یک نابغه هستم. من از انتخاب ترکیبم پشیمان نیستم چون به بازیکنانم اعتماد دارم. اگر به بازیکنانم اعتماد نداشتم، آن ها بازی نمی کردند. همه خوب بودند.

در زمانی که حریف 10 نفره است، ما به انگیزه نیاز داریم و نباید به آن ها اجازه دهیم بدوند و در عمق فرار کنند. ما این کار را برای مدتی طولانی انجام دادیم و سپس رافینیا موقعیت داشت و ادرسون آن را سیو کرد و بعد از آن، لیدز گل زد. وقتی حمله می کنید و حمله می کنید و حمله می کنید، باید بازی را کنترل کنید و به حریف اجازه فرار کردن ندهید.

در ده دقیقه پایانی، لیدز فرصت های دیگری داشت، آن ها سریع هستند و می توانند به حریف ضربه بزنند. وقتی آن ها به سبکی که در حال دفاع بودند، دفاع می کنند؛ شما باید به آن ها اجازه فرار و ضد حمله ندهید و ما این کار را نکردیم. ما استراحت می کنیم و سپس دو روز تمرین برای آماده سازی برای بازی با دورتموند داریم. سپس تصمیم می گیریم چگونه می خواهیم بازی کنیم.

چیزی که وقتی می بازید اتفاق می افتد، این است که درک می کنید که کاری که ما تا به الان کرده ایم، چقدر سخت بوده است. درک می کنید که چقدر سخت است که 27 بازی از 29 بازی را ببرید. ما هنوز به کسب امتیاز نیاز داریم چون ممکن است حریفان امتیاز بیشتری کسب کنند اما ما سه فینال داریم. من اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم. گاهی شکست برای درک کاری که ما تا الان کرده ایم، نیاز است. این شکست نباید دستاوردهای ما را تحت الشعاع قرار دهد.

همچنین بخوانید:

منچسترسیتی 1-2 لیدزیونایتد؛ این است بیلسا!

مارچلو بیلسا: ما لایق پیروزی بودیم اما اگر سیتی برنده می شد، عادلانه بود

 

 

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در فیفادی مارس و بازی‌های رفت و برگشت مقابل ترکمنستان ۴ بازیکن جوان تیم ملی فوتبال کشورمان(سامان فلاح، محمدرضا آزادی، امین حزباوی و محمد قربانی) اولین بازی ملی خود را انجام دادند.

نکته جالب این بود که در بین تمامی تیم‌های شرکت کننده در جام ملت‌های آسیا، تنها ۱۳ تیم در این فیفادی برای اولین بار از یک بازیکن جدید استفاده کردند که ایران در میان ۲۷ بازیکن بدون احتساب فلاح که در دیدارهای دوستانه قبل از جام ملت‌ها مقابل بورکینافاسو و اندونزی به زمین رفت در کنار استرالیا رکورددار استفاده از نفرات جوان برای اولین بار شد.

با این وجود سن ۳ بازیکن ایران در مجموع از همتایان استرالیایی خودشان کمتر بود.

کد خبر 841068 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • رکورد بزرگی که قلعه‌نویی در فیفادی شکست
  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • جدیدترین شکست چلسی: 62 میلیون برای 32 دقیقه بازی!
  • ۲.۵ سال حبس برای بوسه اجباری/ زمان خداحافظی مسی و گواردیولا
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند