Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@07:31:37 GMT

هوای تهران یکشنبه با رگبار و تندباد همراه است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۲۷۴۳

هوای تهران یکشنبه با رگبار و تندباد همراه است

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهار کرد: طبق نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان تهران در روز‌های آینده ابری و همراه با وزش باد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در مناطق شمالی استان افزایش ابر و رگبار پراکنده در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود، گفت: از امشب تا اواخر وقت یکشنبه در سطح استان تهران رگبار، رعدوبرق و تندباد لحظه‌ای اتفاق می‌افتد و در مناطق جنوبی و غربی با احتمال گردوخاک همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل هواشناسی استان تهران تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و آسیب به سازه‌های موقت و احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها توصیه می‌شود تمهیدات و احتیاط لازم در جلوگیری از ایجاد خسارت ناشی از وزش باد گرفته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی هواشناسی رگبار تندباد پیش بینی وضع هوا اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، به دنبال هشدار روز یکشنبه هواشناسی، مدیریت بحران استانداری فارس آموزش در مدارس برخی از شهرستانهای استان را به صورت غیرحضوری اعلام کرد.

بر این اساس فردا مدارس شهرستانهای مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

مدارس دیگر شهرستانهای استان فارس سه‌شنبه باز و آموزش به صورت حضوری است.

بر اساس هشدار سطح قرمز روز یکشنبه هواشناسی فارس، بارش شدید باران همراه با رعد و برق، ‌تگرگ ‌و گاهی وزش باد شدید، سه شنبه ۲۸ فروردین ماه نیمه جنوبی این استان را فرا می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • هوای کرمانشاه تحت تاثیر امواجی ناپایدار
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • آسمان مازندران صاف همراه با افزایش تدریجی دما
  • بارش باران و تندباد در هرمزگان
  • رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان/ هواشناسی هشدار داد
  • پیش بینی هواشناسی: رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد
  • پیش بینی وضعیت آب و هوای تهران
  • پیش‌بینی رگبار باران برای پنج روز آینده در تهران