Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال از هیات مدیره این باشگاه درخواست ویژه‌ای داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از ناکامی هیئت مدیره استقلال در جذب امین قاسمی نژاد در نقل و انتقالات زمستانی، فرهاد مجیدی از مدیران باشگاه استقلال خواسته که با بازیکنانی که قراردادشان در حال اتمام است و از نظر فنی مورد تائید او هستند، هر چه زودتر مذاکره شود تا تمدید قرارداد آنها در اسرع وقت انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نگرانی مجیدی تا حدودی منطقی است چرا که مدیران استقلال سابقه خوبی در حفظ ستاره‌هایشان ندارند و ممکن است تعلل آنها در مذاکره با بازیکنان مورد نظر فرهاد باعث شود که آنها در پایان قراردادشان، با داشتن پیشنهادی بهتر داخلی و خارجی از این تیم جدا شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول آزادگان مصاف تیم‌های استقلال ملاثانی و فجرسپاسی شیراز به دلیل باز نشدن درهای ورود به ورزشگاه غدیر اهواز برگزار نشد.

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری لیگ دسته اول فوتبال هم با انتقاد از باشگاه استقلال خوزستان که اجازه باز شدن درهای ورزشگاه را نداد گفت که استقلال ملاثانی تیمی غریبه یا از استان دیگری نبوده و مسابقات رده استانی هم در ورزشگاه غدیر برگزار می‌شود، استقلال ملاثانی به اندازه یک تیم رده پایه هم نبود؟ یک زمین و دو رختکن می‌دادند و نیاز به امکانات دیگری در ورزشگاه غدیر نبود.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان در واکنش به اتفاقات رخ داده به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: این مورد همه در راستای مسائل قانونی بوده است. یک ناهماهنگی در خود آن مجموعه رخ داده، می‌خواهیم تا بعدازظهر تمامی مستندات را جمع‌آوری کنیم به خاطر آنکه اذهان عمومی روشن شود. مردم خوزستان مردم شریفی هستند و ما هم در راستای مسئولیت اجتماعی‌مان دریغ نکردیم. اینکه بخواهند مواردی را به موضوع دیروز بچسبانند مسائلی است که در قاموس ما نیست و بعدازظهر امروز رئیس هیئت مدیره باشگاه با مستندان در رابطه با این مسئله توضیحات لازم را ارائه خواهد کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم جوابی به اقای فراهانی بدهم به خاطر اینکه مکاتباتی که با ایشان شده یا در جریان نیستند یا اطلاع ندارند. ما مشکل سخت افزاری در اهواز داشتیم و همه کسانی که در جریان مسابقات هستند این موضوع را می دانند. داستان استقلال ملاثانی این نبوده که او می‌گوید. اینکه بخواهیم افکار مثبت را فقط برای خود بدانیم و دیگران را محکوم کنیم کار پسندیده‌ای نیست. با این حال اجازه دهید تا رئیس هیئت مدیره باشگاه بعدازظهر با مستندات توضیحات کاملی دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را پس بفرستید
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با تاکسی پس بفرستید
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام