Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی عصر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اظهارکرد: با توزیع روزانه بیش از ۶٠ تن مرغ گرم جلوی تشکیل صف های طولانی گرفته شد و اکنون که بازار در آرامش نسبی قرار دارد با توزیع روزانه بیش از ٢٣ تن مشکلی بابت تامین مرغ گرم در سطح شهرستان وجود ندارد.

فرماندار گرگان افزود: در ۵٠ روز گذشته با توزیع اقلام تنظیم بازار شامل، ٨٩ تن مرغ گرم، ٢١٠ تن برنج، هزار و ۵۶ تن روغن و ٩٠ تن قند و شکر، مشکلی بابت تامین این اقلام در ایام نوروز و غیره در سطح شهرستان وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بازدید از پنج هزار مکان تولید و عرضه مواد غذایی در ۵٠ روز گذشته، به دلیل وجود مواد غذایی فاسد ٣٩ واحد پلمب و ۶۵ مورد هم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

حمیدی تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان، مرکز بهداشت، اداره اماکن نیروی انتظامی و سازمان صمت نسبت به تامین و توزیع اقلام تنظیم بازار، نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همچنین نظارت بر رعایت نکاتی شرعی در این ایام اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 5185972

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محمد حمیدی فرمانداری گرگان ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد ملی مقابله با کرونا گرگان محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال

مسعود رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر مصوبه دولت به سبب تمدید تخصیص ارز دولتی به واردات، قیمت گوشت های تنظیم بازار تغییری نداشته است.

به گفته او، بنابر آمار به طور متوسط از ابتدای سال ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد و در بازار توزیع شده است.

رسولی با بیان اینکه با توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در استان تهران و البرز، فروشگاه ها مملو می شود، افزود: با رفع مسائل و مشکلات واردکنندگان توسط وزارت جهاد پیش بینی می شود که حجم واردات افزایش یابد.

دبیر انجمن بسته بندی صنعت گوشت ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که با برنامه ریزی دولت برای افزایش حجم واردات به دیگر استان ها، فروشگاه ها مملو از گوشت شود.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد واردات گوشت را بخش خصوصی انجام می دهد، گفت: با افزایش حجم واردات گوشت در کنار عرضه بره داخل، بازار به تعادل می رسد. براین اساس گوشت های تنظیم بازار به ارتقای سرانه مصرف کمک می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • فرایند استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی در سیستان‌ و بلوچستان آغاز شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد