Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:08:51 GMT

مدال طلای عبادی و نقره فلاح در تورنمنت کشتی بلغارستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۰۶۷

مدال طلای عبادی و نقره فلاح در تورنمنت کشتی بلغارستان

جمال عبادی به مدال طلای تورنمنت کشتی آزاد بلغارستان رسید و مهدی فلاح نیز در کشتی فرنگی به مدال نقره دست یافت.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از روز پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان ایران در اوزان ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد و ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۷۴ کیلوگرم جمال عبادی در دور نخست با نتیجه ۵ بر یک کانات موسابکوف از قزاقستان را با نتیجه ۸ بر ۴شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه ۸ بر یک ولادمیر کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله مقابل میهایل گئورگیف از بلغارستان با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۷ بر ۳ نورلان بکجانوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۸۷ کیلوگرم مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه ۵ بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار زورابی داتوناشویلی کشتی گیر گرجستانی الاصل و قهرمان اروپا از صربستان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تورنمنت کشتی بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شد، مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و با توجه به پیش رو بودن میدان المپیک و کسب مدال طلای او در آسیا حالا یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی محسوب می‌شود.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود، همه کشتی‌گیران با تمام توان حاضر شده بودند و خدا را شکر من توانستم با پیروزی در چهار مسابقه به مرحله فینال برسم. در مرحله فینال هم با حریف قزاقستانی کشتی گرفتم، از قبل برای کشتی گرفتن با او برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر توانستم با شکست حریفم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم. این مسابقات از اهمیت زیادی برای من داشت و خدا را شکر توانستم دست پر به ایران برگردم.

وی در مورد رقابت‌اش با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: گرایی از کشتی‌گیران خوب این وزن است، او مدال طلای المپیک را کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند این وزن به حساب می‌آید. قطعاً رقابت با او سخت است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اسماعیلی در مورد اعزام به مسابقات رنکینگ دار مجارستان و رقابت او با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود، طبیعی است که هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که زحمت بیشتری بکشد بتواند دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به تن کند.

کد خبر 6086694 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • اعزام حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت رنکینگ جهانی
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد