Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:44:13 GMT

صلاح: امیدوارم آخر فصل در رتبه چهارم قرار بگیریم

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۱۹۲

صلاح: امیدوارم آخر فصل در رتبه چهارم قرار بگیریم

محمد صلاح، ستاره مصری به لیورپول، می‌گوید این تیم باید روی هر مسابقه تمرکز کند و در ادامه بازی‌های خود به پیروزی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بعد از شکست ناامید کننده در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید، امروز از سری مسابقات هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا قرار گرفت و موفق شد تا در یک بازی دشوار و با گل لحظات پایانی ترنت الکساندر آرنولد با نتیجه 2-1 پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول و زننده گل اول این تیم در بازی امروز، بعد از این بازی گفت: " این یک مسابقه بسیار دشوار بود اما در پایان به پیروزی رسیدیم و این مهم ترین مسئله است. در چند مسابقه در آنفیلد شکست خورده بودیم و هنگامی که گل دریافت کردیم این احساس در من ایجاد شد که شاید دوباره ببازیم اما نیمه دوم خوبی داشتیم و نهایتاً پیروز شدیم.

 

 

 

 

پیروزی در مسابقه امشب از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار بود. اگر اشتباه نکنم هفت بازی باقی مانده و ما می‌خواهیم فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم اما فقط باید روی هر مسابقه تمرکز کنیم و در همه آنها برنده شویم. امیدوارم که بتوانیم در پایان جایگاه چهارم را به خود اختصاص دهیم."

 

گلزنی الکساندر آرنولد: " من فکر می‌کنم که او فقط باید تمرکز خود را حفظ کند. او طی هفته‌های اخیر تمرینات و بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشته است. باید حرف‌هایی که درباره اش زده می‌شود را کنار بگذارد و تنها روی کار خود تمرکز کند."

 

 

محمد صلاح لیورپول الکساندر آرنولد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول الکساندر آرنولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان خودمان و تیم آلومینیوم. تبریک می‌گویم به مجموعه خودمان و هواداران مان. خیلی به این برد نیاز داشتیم و یک بازی ۶ امتیازی را بردیم. دو تیم خیلی به هم نزدیک بودیم و شاید ارزش این برد را آخر فصل باتوجه به برنامه‌ای که برای رتبه‌مان داریم متوجه بشویم‌.

او ادامه داد: اراک و دو سه تیم دیگر رقیب مستقیم ما هستند‌. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. پس از مدتها توانستیم در خانه ببریم و امیدوارم بازی بعدی با نساجی و تراکتور هم موفق باشیم.

مصلح در مورد بازی با تراکتور گفت: نمی‌توانیم بگوییم حساس‌ترین بازی چون تمام بازیکهای لیگ حساس هستند. جام حذفی یکجور حساسیت دارد و لیگ جور دیگر. فکر نکنید لیگ برای ما تمام شده است. ما باتوجه به بضاعت و هدف‌مان کار می‌کنیم. باید منطقی باشیم و با این بضاعت نباید بگوییم تیم بستیم که قهرمان شویم. انشاالله در جام حذفی هم مثل بازی لیگ که در تبریز بردیم، دوباره تراکتور را شکست بدهیم.

او در مورد شوک مثبت تیم با استعفای ربیعی گفت: بعضی وقتها بعضی آدم‌ها باری را برمی‌دارند. آقای ربیعی به موقع آن استعفا را دادند و آن شوک مثبت بود و خداراشکر ایشان حضور دارند. انشاالله روند مثبت‌مان را ادامه بدهیم‌.

دیگر خبرها

  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم
  • تیم ملی با لباس همیشگی در یک چهارم جام ملت‌ها
  • تمرکز بر رفع نابرابری‌ها و دسترسی به خدمات باکیفیت
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • فولام - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • بعد از حذف از لیگ اروپا: صحبت‌های رختکن لیورپول لو رفت