Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز ششم ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا، ثبت نام ۱۴۴ هزار و ۸۶۵ نفر قطعی شده است که از این تعداد ۱۳۵ هزار و ۳۳۹ نفر مرد و ۹۵۲۶ نفر زن هستند.

وی افزود: ۹۳ درصد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان روز ششم، مرد و ۷ درصد زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ۹ درصد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی روستا دارای سابقه ایثارگری و ۲۷ درصد سابقه عضویت در شوراها را دارند.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: بیشترین گروه سنی ثبت نام کنندگان تا پایان روز ششم مربوط به گروه سنی ۳۶ تا ۴۵ سال است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین خاطر نشان کرد: ۱۲ درصد افرادی که تا ساعت ۱۸ ششمین روز از مهلت قانونی، ثبت نام کردند، از روش‌های الکترونیک شامل استفاده از تلفن همراه (۴ درصد) و رایانه شخصی (۸ درصد) اقدام کردند و ۱۷ درصد از طریق دفاتر پیشخوان و ۷۱ درصد با مراجعه به بخشداری‌ها برای ثبت نام اقدام کردند.

مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستا، حداکثر تا ساعت ۱۸ فردا یکشنبه ۲۲ فروردین ماه به پایان می‌رسد.

کد خبر 5185993 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد انتخابات کشور سید اسماعیل موسوی انتخابات شورای شهر و روستا صحن مجلس مجلس شورای اسلامی برجام سید عباس عراقچی محمد جواد ظریف ایالات متحده امریکا حجت الاسلام حسن روحانی شهید صیاد شیرازی ویروس کرونا وزارت خارجه محمد باقر قالیباف انتخابات 1400 سعید خطیب زاده حسن روحانی شوراهای اسلامی روستا تا پایان روز ششم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، حدود ۷ ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان همه چیز حکایت از این دارد که رقابت در انتخابات آبان ماه میان ترامپ و بایدن خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

الکس لیری تحلیلگر سیاسی آمریکایی معتقد است رقابت دوباره این دو نفر در انتخابات برای مردم آمریکا ناخوشایند است.

او می‌گوید: ما از نظرسنجی‌ها و همینطور صحبت‌هایی که با رای دهندگان داریم می‌فهمیم که مردم آمریکا واقعا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ در انتخابات خسته و دلزده هستند، اما خب مردم آمریکا مصرف کننده چیزی هستند که برایشان آماده شده است.

در این شرایط مشکلاتی از جمله ناتوانی جسمی و ذهنی بایدن و همینطور بحران ورود سیل آسا و مدیریت نشده مهاجران مورد انتقاد جدی جامعه آمریکا قرار دارد و به ویژه عملکرد ضعیف اقتصادی و افزایش نرخ تورم باعث ریزش آراء جو بایدن شده است.

آرون زیتنر فعال رسانه‌ای آمریکایی می‌گوید: مردم هنوز از تورم عصبانی هستند و البته موضوع فراتر از یک عصبانیت است و به یک نارضایتی عمومی در کشور تبدیل شده است.

نظرسنجی جدیدی که خبرگزاری رویترز به همراه موسسه اپسوس انجام داده است نشان داد که پایگاه ترامپ در افکار عمومی آمریکا حتی از بایدن هم ضعیف‌تر است. بر این اساس آرای بایدن ۴۱ درصد و آرای ترامپ فقط حدود ۳۷ درصد پیش بینی می‌شود.

آرون زیتنر در این باره می‌گوید: ما می‌دانیم که این دو نامزد یعنی ترامپ و بایدن به طور گسترده‌ای نامحبوب هستند و بیشتر مردم آمریکا این دو انتخاب را دوست ندارند؛ بنابراین هنوز بخش زیادی از مردم آمریکا درباره انتخابات بلاتکلیف هستند.

نظرسنجی جدید موسسه یو گاو نشان داد ۵۷ درصد از آمریکایی‌هایی که در انتخابات قبلی ریاست جمهوری این کشور به جو بایدن رای داده بودند معتقدند که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب نسل کشی شده و دولت آمریکا نباید از این رژیم حمایت می‌کرد. این وضعیت افکار عمومی آمریکا در حالی که فقط حدود ۷ ماه تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی این کشور باقی مانده برای جوبایدن خبر خوبی نیست.

 

اظهارات:
الکس لیری - تحلیلگر سیاسی در آمریکا
آرون زیتنر- فعال رسانه‌ای در آمریکا

دیگر خبرها

  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • رفع اختلال سامانه نسخه‌نویسی بیمه سلامت تا پایان هفته جاری
  • پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • کاهش بیکاری در شهر‌ها بیش از روستا‌ها است
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ