Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گوگد گفت: عملیات اطفای حریق واحد مسکونی در روستای نیوان سوق  به دلیل حجم بالای آتش با دو مرحله آب‌گیری تانکر مهار و از سرایت به خانه‌های مجاور جلوگیری شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در روستای نیوان سوق یک واحد مسکونی فاقد سکنه دچار حریق شد که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از منبع تماس با آتش نشانی زمان اعلام حریق هنگامی بود که تمام واحد مسکونی که ساختمان قدیمی و چوبی بود دچار حریق شده بود که همسایه‌ها نیز از صدای انفجار متوجه آتش سوزی در این منزل می‌شوند و با واحد آتش‌نشانی شهرداری تماس می‌گیرند که بلافاصله دو مأمور آتش‌نشان با یک تانکر بادسان (برای اطفای موقت به دلیل نداشتن خودروی آتش‌نشانی در شهرداری) با ظرفیت ۴ هزار لیتری آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند با درهای بسته مواجه شدند که پس از باز کردن قفل‌های درب و بستن شیر گاز توسط واحد امداد اداره گاز، عملیات اطفای حریق به دلیل شعله‌ور شدن و گسترش آتش که به دلیل حجم بالای آتش بود سرانجام با دو مرحله آب‌گیری تانکر حریق مهار و از سرایت به خانه‌های مجاور جلوگیری شد، این حادثه خوشبختانه حادثه جانی در بر نداشت.

شهردار گوگد گفت: اطفای حریق واحد مسکونی در مدت ۵۰ دقیقه طول کشید که دلیل کندی سرعت مهار این بود که به دلیل نداشتن محل آب‌گیری، مأموران آتش‌نشان برای آبگیری تانکر به نخستین ایستگاه شهر گوگد مراجعه داشتند، علت حریق در حال بررسی است.

کد خبر 486051

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گوگد اطفای حریق آتش سوزی ماموران آتش نشانی حریق در منزل مسکونی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واحد مسکونی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت

 رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری دزفول گفت: انفجار ناشی از نشتی گاز در یک منزل مسکونی علاوه بر تخریب ساختمان و آسیب جدی به خانه مجاور منجر به مصدومیت ۹ نفر از ساکنان این منازل شد. 

روح اله بهشتی فرد در گفت و گویی بیان کرد: وقوع انفجار شدید و تخریب کامل ساختمان مسکونی ساعت ۱۶:۴۱ بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دزفول اعلام و با سرعت چهار تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: چهار خودرو اطفای حریق آتش نشانی با بیش از ۱۵ آتش‌نشان ضمن ایمن‌سازی محل اقدامات لازم امدادی را انجام دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول اظهار کرد: شدت این انفجار به قدری زیاد بوده است که علاوه بر تخریب این منزل مسکونی ۲ طبقه، به یک منزل همجوار نیز آسیب جدی وارد شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول، نیز در گفت و گویی گفت: پس از اعلام این حادثه به اورژانس دزفول به دلیل شدت انفجار و گزارش وجود مصدومان قابل توجه در این حادثه، پنج تیم عملیاتی به محل این حادثه اعزام شد.

رضا معمارزاده اظهار کرد: این حادثه ۹ مصدوم داشت که تمامی آنها توسط عوامل اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول در حال دریافت کمک‌های درمانی هستند که متاسفانه حال عمومی یکی از این مصدومان وخیم گزارش شده است.

منبع: ایلنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد