Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، در رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، ماریتیمو مقابل فارنسه به میدان رفت و با یک گل پیروز شد.

در این بازی هر دو بازیکن ایرانی ماریتیمو در ترکیب تیم خود حضور داشتند و علیپور موفق به گلزنی شد و با گل 3 امتیازی او ماریتیمو پس از مدت‌ها پیروز شد.

در این بازی امیر عابدزاده هم موفق به ثبت هت‌تریک شد و با عملکرد درخشان خود مانع از باز شدن دروازه ماریتیمو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازی عابدزاده جایزه برترین بازیکن را بدست آورد.

پربیننده ترین سردار آزمون در لباس دامادی +عکس ارتباط عجیب نیمکت پرسپولیس با گل‌محمدی نامه عجیب هندی‌ها به پرسپولیس عابدزاده بهترین لژیونر آسیا می‌شود؟ وعده مجیدی به نیمکت نشینان استقلال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ فوتبال برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!

به گزارش ورزش سه  دقیقه 40 بازی ایران و ترکمنستان در عشق آباد با ساده ترین برخورد ممکن پشت محوطه جریمه ، داور تایلندی به سود میزبان خطا گرفت و ترکمنستان را صاحب یک ضربه ایستگاهی از فاصله حدودا بیست متری کرد.
نکته عجیب در مورد این صحنه اینکه در لحظه برخود دو بازیکن ملی پوش ایران با بازیکن ترکمنستان برخوردی که منجر به خطا شود اتفاق نیفتاد و این مهم در تصویر آهسته مشخص بود.
در واقع اگر هم خطایی اتفاق افتاد  کنعانی عامل این خطا نبود اما در کمال تعجب داور ضمن اعلام خطا در نقطه ای حساس به کنعانی اخطار هم داد تا اولین بازیکن تیم ایران باشد که  در این میدان اخطار می گیرد.

بعد از این صحنه کنعانی زادگان هر چه تلاش کرد تا برای داور توضیح بدهد که خطایی انجام نداده یا عامل این خطا نبوده فایده‌ای نداشت.
کنعانی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان بریس کرده بود در این بازی شرایط متفاوتی را تجربه می کند و با توجه به جرات و جسارت بیشتر ترکمن‌ها در  زمین خودشان کار دشوارتری در فاز دفاع دارد.
کنعانی این بار کنار شجاع خلیل‌زاده قرار گرفته که بارها کنارش بازی کرده و فوتبال او را خیلی خوب می شناسد.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • چرا مدافع جوان تیم ملی نیمکت نشین شد؟
  • مهدی قائدی بهترین بازیکن ترکمنستان - ایران
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • رامین رضاییان بازیکن استقلال را نیمکت‌نشین می‌کند؟
  • نوروزهای پیروز!