Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فولاد ایران در دیداری درخشان توانست در مرحله پلی آف تیم العین امارات را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021 صعود کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فولاد خوزستان امشب 21 فرودین ماه از ساعت 20:20 دقیقه  در دیداری حساس از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد شهر ریاض عربستان رو در روی تیم العین امارات صف آرایی کرد و توانست این تیم را با نتیجه چهار بر صفر شکست دهد و به رقابت های لیگ قهرمانان راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی ها این دیدار را خوب آغاز کردند و تا پایان نیمه اول در اکثر زمان ها توپ و میدان را خوب مدیریت کردندتا اینکه در دقیقه 42 ساسان انصاری در محوطه جریمه توپ را به فرشاد احمدزاده رساند و این بازیکن توپ رسیده را به صالح حردانی پاس داد و این بازیکن توانست با یک بغل پا اولین گل این دیدار را به ثمر برساند تا در پایان نیمه اول شاگردان نکونام با خیالی راحت تر و برنده به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار نیز با رقابت خوب فولادی ها آغاز شد و با فشار بسیار در دقیقه 49 صاحب یک کرنر شدند که سانتر زیبای پاتوسی با تجربه را کاپیتان پریرا با یک ضربه سر به گل دوم تبدیل کرد و فولاد را دو بر صفر از حریف اماراتی پیش انداخت.

این پایان کار نبود و فولادی ها در دقیقه 6 دقیقه بعد از گل دوم فولاد مردان، در دقیقه 55 ساسان انصاری با نفوذ به محوطه جریمه اماراتی ها توپ را به آیاندا پاتوسی رساند و این بازیکن با یک شوت دقیق گل سوم دیدار و فولاد را وارد دروازه العین کرد.

در ادامه و در دقایق آخر باز هم کاپیتان پریرا اینبار در دقیقه 87 با عبور از کاپیتان العین توپ را بهساسان انصاریرساند و در ادامه با نفوذ به محوطه جریمه انصاری توپ را به پریرا رساند تا این بازیکت با تجربه دومین گل خود و چهارمین گل دیدار و تیم فولاد را به ثمر برساند.

تیم فولاد خوزستان پس از 6 سال از آخریم حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه سه بر صفر نماینده امارات را در مرحله پلی آف شکست داد و با این آغاز پر گل برای دیگر رقبای خود در لیگ قهرمانان خط و نشان کشید.

جواد نکونام در این دیدار محسن فروزان، عارف آقاسی، صالح حردانی(79 مجتبی نجاریان)، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک(66 احمد عبدالله زاده)، محمد زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی(79 صابر حردانی)، فرشاد احمدزاده(79 حسین ابراهیمی)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا(88 محمد میری 88) برای رویارویی با اماراتی ها انتخاب کرده بود.

همچنین خالد عیسی، یحیی نادر، کایو کانیدو(74 عیسی خلفان)، لابا کودجو، بندرالاحبابی، اریک مندز، خالد البلوشی(66 احمد برمان)، مهند سالم، سعید جمعه، تسوکاسا شیوتانی و محمد عباس(66 ناصر الشکیلی) نیز بازیکنان پدرو امانوئل برای رویا رویی با فولاد ایران بودند.

تیم داوری این دیدار را کریشانسا دیلان(سریلانکا) با کمک هماسونگا و دون‌سانجیو(سریلانکا)، عمر مبارک (داور چهارم از عمان)، بشیر خالک(ناظر بازی از لبنان) و محمد الهجار(ناظر داوری از سوریه) برعهده داشتند.

به این ترتیب تیم فولاد خوزستان با صعود از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در زیرگروه چهارم با تیم های السد، النصر و الوحدات اردن هم گروه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا العین امارات برنا خوزستان پلی آف لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا تیم فولاد بر صفر پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس

شب گذشته الهلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین شکست خورد.

طرفداری | بالاخره یک تیم موفق شد الهلال را متوقف کند.

الهلال در چهارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (فینال غرب) به مصاف العین رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه چهار - دو به سود اماراتی‌ها به پایان رسید تا دیدار برگشت برای الهلالی‌ها، بازی مرگ و زندگی باشد.

الهلال شب گذشته در دیدار برگشت موفق به شکست دو بر یک العین شد اما در مجموع با نتیجه پنج - سه از دور رقابت‌ها کنار رفت تا در کمال تعجب، این العین باشد که به فینال می‌رسد. نیمار برای تماشای این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و قابی از این ستاره برزیلی پس از حذف الهلال منتشر شده است که آه و افسوس او را نشان می‌دهد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!