Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جدال پپ گواردیولا و مارچلو بیلسا در نهایت با پیروزی بیلسا به پایان رسید تا مربی آرژانتینی در زمین حریف و در حالی که 10 نفره بود مچ گواردیولا را بخواباند.
به گزارش آریا، ازهفته سی و یکم لیگ برتر، منچسترسیتی در خانه میزبان لیدز بود که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک به لیدز یونایتد پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که شاگردان بیلسا از دقیقه  1+45 با اخراج کوپر بازی را 10 نفره دنبال می کردند و فشار زیادی روی آنها بود اما استوارت دالاس منجی بیلسا شد و با زدن گل دوم در ضد حمله سه امتیاز را به حساب لیدز واریز کرد.
لیدز که 45 دقیقه را با 10 بازیکن بازی کرد، با گل دقیقه 91 دالاس موفق شد دست به کاری بزرگ زده و صدرنشین لیگ برتر را در خانه اش مغلوب کند. لیدز در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه جان استونز فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه پاتریک بامفورد دقیق نبود و راهی به دروازه ادرسون پیدا نکرد. در دقیقه 20 و روی پاس فرناندینیو بود که رحیم استرلینگ در محوطه جریمه لیدزیونایتد می توانست گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار مسلیر قرار گرفت.
دقایقی بعد این سناریو دوباره تکرار شد و استرلینگ باز هم موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه لیدز داشت، اما ضربه پای راست این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 42 این لیدز بود که به گل رسید. روی پاس عرضی بامفورد، ضربه زمینی و دقیق دالاس بود بعد از برخورد به دیرک وارد دروازه شد. در لحظات پایانی کوپر از لیدز با کارت قرمز داور مواجه شد و در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 این تیم به اتمام رسید.
در همان اوایل نیمه دوم و روی پیشروی جان استونز بود که سیتی فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه زمینی الکساندر زینچنکو توسط مسلیر مهار شد. در دقیقه 61 برناردو سیلوا در محوطه جریمه صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل تساوی سیتی شد، اما ضربه زمینی او دقیق نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد فرناندینیو از پشت محوطه و فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کرد، اما سنگربان لیدز به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه 73 این بار ژائو کانسلو برای گلزنی اقدام کرد، اما ضربه او نیز توسط مسلیر مهار شد.
اما در دقیقه 76 سیتی به گل رسید. روی پاس عرضی و زمینی برناردو سیلوا، فران تورس در محوطه صاحب موقعیت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. در دقیقه 85 رافینیا در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه سیتی پیش رفت، اما در جا گذاشتن ادرسون ناکام بود و دروازه بان برزیلی با پا جلوی او را گرفت. لحظاتی بعد ضربه برناردو سیلوا از درون محوطه با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در دقیقه 91 لیدز به گل دوم رسید. روی پاس عمقی آلیوسکی، دالاس در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه را باز کردتا لیدز در این دیدار با نتیجه 1-2 پیروز شود.
منچسترسیتی 0-1 لیدزیونایتد؛ استوارت دالاس(42): کوستا با سانتری بلند توپ را به بمفورد رساند و این مهاجم به جای شوت زدن توپ را به دالاس رساند و شوت پای راست این بازیکن بعد از برخورد به تیر، وارد دروازه ادرسون شد.
منچسترسیتی 1-1 لیدزیونایتد؛ فران تورس(76): فرناندینیو توپ را به سیلوا رساند و سیلوا نیز با پاسی تورس را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با ضربه ای زیبا دروازه لیدز را باز کند.
منچسترسیتی 1-2 لیدزیونایتد؛ استوارت دالاس(1+90): بعد از یک دو کوستا و آلیوسکی، استورات دالاس در میانه میدان صاحب توپ شد تا دالاس در ضد حمله با یک شوت پای راست ادرسون را مغلوب کند.

- لیورپول که در دیدار رفت با هفت گل مغلوب ویلا شده بود، امشب با تکیه بر گل دقیقه 91 ترنت الکساندر آرنولد با نتیجه 1-2 این تیم را مغلوب کرد. در همان دقیق پنجم بود که محمد صلاح با توپربایی از بازیکنان ویلا فرصت داشت دروازه حریف را باز کند، اما ضربه زمینی این ستاره مصری با عکس العمل مارتینز همراه شد. در دقیقه 13 و روی اشتباه عجیب مینگز، محمد صلاح در موقعیتی تک به تک تا آستانه باز کردن دروازه ویلا پیش رفت، اما ضربه زمینی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقایقی بعد و روی پاس ترنت الکساندر آرنولد بود که بابی فرمینو در مقابل دروازه ویلا صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. در دقیقه 32 آرنولد با ارسالی تماشایی برای لیورپول موقعیت سازی کرد، اما ضربه سر دیگو ژوتا دقیق نبود و راهی به دروازه ویلا نیافت. اما در دقیقه 43 ویلا به گل اول دست یافت. روی پاس مک گین بود که واتکینز در محوطه جریمه لیورپول صاحب فرصت شد و ضربه زمینی او با اشتباه آلیسون بکر وارد دروازه لیورپول شد. دو دقیقه بعد بابی فرمینو کار را به تساوی کشاند، اما این گل در ادامه مردود شد و نیمه نخست با برتری 0-1 آستون ویلا به اتمام رسید.
در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم محمد صلاح روی پاس بابی فرمینو فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافعان ویلا راهی بیرون زمین شد. اما در دقیقه 56 لیورپول به گل تساوی دست یافت. ضربه دیگو ژوتا از سمت چپ محوطه با عکس العمل مارتینز همراه شد و در ریباند محمد صلاح با ضربه سر موفق شد دروازه ویلا را باز کند.
در دقیقه 62 ویلا فاصله ای تا زدن گل دوم داشت، اما ابتدا ضربه ترزگه به دیرک دروازه مرسی سایدی ها برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه سر این بازیکنن راهی به دروازه نیافت. دقایقی بعد بارکلی از پشت محوطه جریمه لیورپول اقدام به ضربه زدن کرد، اما شوت زمینی این بازیکن محکم نبود و در اختیار آلیسون بکر قرار گرفت. اما در دقیقه 91 لیورپول به گل دوم دست یافت. روی ریباند یک موقعیت خطرناک، ترنت آرنولد در گوشه سمت چپ محوطه صاحب توپ شده و با یک ضربه فنی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد تا در نهایت لیورپول با نتیجه 1-2 ویلا را شکست دهد.

- تک گل جمال موسیالا برای بایرن مونیخ در دقایق پایانی پاسخ داده شد تا تیم ناقص و پر از مصدوم هانسی فلیک در خانه مقابل اونیون برلین متوقف شود. بایرن مونیخ با وجود داشتن لشکری از غایبین به سبب مصدومیت مقابل اونیون برلین متوقف شد. حالا تمام تمرکز بایرن مونیخ روی بازی با پاری سن ژرمن خواهد بود و هانسی فلیک می داند که با داشتن تیمی ناقص، برای حذف کردن پی اس جی باید یک کار بزرگ انجام دهد. کینگزلی کومان و جمال موسیالا در این بازی به دلیل مصدومیت جزئی تعویض شدند و این کار باواریایی ها را سخت تر از گذشته خواهد کرد.
بایرن مونیخ 1-0 اونیون برلین؛ جمال موسیالا 68`: ضربه سر از آلابا درون محوطه جریمه اونیون برلین باعث شد توپ به توماس مولر برسد. مولر به سختی پاسش را به موسیالا رساند و هافبک جوان باواریایی ها پس از یک دریبل و نزدیک شدن به محوطه شش قدم، توپ را به درون دروازه فرستاد.
بایرن مونیخ 1-1 اونیون برلین؛ مارکوس اینگوارتسن 86`: پرتاب بلند هوشمندانه توخرت، آندریش را از سمت چپ صاحب موقعیت کرد. او پس از نزدیک شدن با مانوئل نویر یک پاس کاتبک فرستاد که اینگوارتسن با یک ضربه آرام، توپ را وارد دروازه بایرن مونیخ کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچسترسیتی لیورپول بایرن مونیخ اونیون برلین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شنبه شب در چهارچوب رقابت‌های هفته سی‌ام بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی یونیون برلین روبروی این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است که بتواند سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

تکلیف جام قهرمانی این رقابت‌ها هفته گذشته مشخص شد و شاگردان ژابی آلونسو موفق شدند این جام را از آن خود کنند اما بایرن مونیخ امیدوار است که بتواند با کسب نتایج خوب در ادامه فصل، این مسابقات را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

توخل دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تمدید قرارداد ناگلزمان با آلمان و احتمال درخواست بایرن از توخل برای ادامه حضور در این تیم: این اتفاقی است که بستگی به شرایط بسیار متفاوتی دارد. . من با باشگاه به توافق رسیدم که در تابستان از همدیگر جدا شویم. درباره این موضوع صحبت کردیم و تغییری در موضع هیچ کدام به وجود نیامده است.

شرایط بازی فردا: ما می‌خواهیم ثابت کنیم که در شرایط خوبی هستیم. باید لحظاتی مانند بازی برابر آرسنال را جشن گرفت. تقویم ما بسیار فشرده است اما احساساتی که پس از چنین بازی‌هایی به وجود می‌آیند بسیار خاص هستند. من به همراه تیمم از این پیروزی لذت بردیم. حالا از نظر روانی آماده هستیم تا بتوانیم در بازی فردا به میدان برویم. هنوز در بوندسلیگا کارهایی برای انجام دادن داریم.

وضعیت بازیکنان: سرژ گنابری تمام تلاشش را خواهد کرد که به دیدار برابر رئال مادرید برسد. لروی سانه هم باید بر دردش غلبه کند تا بتواند آماده حضور در میدان برابر فرانکفورت و رئال باشد. ما احتمالا سانه را با خودمان به برلین نخواهیم برد، بسیار بعید است که این اتفاق رخ دهد. امروز عصر جلسه‌ای با حضور پزشکان و بازیکنان خواهیم داشت ا ببینیم که کدام یک از آنها از بند مصدومیت رها شده‌اند. ما برای جنگیدن و کسب سه امتیاز به برلین می‌رویم.

تمدید قرارداد ناگلزمان: زمانی که رودی فولر قراردادش را تمدید کرد انتظار چنین اتفاقی را داشتم. از بیرون این احساس را دارم که آنها در کنار هم بسیار خوب کار می‌کنند. این اتفاق ثبات و شرایط خوبی را برای تیم ملی پیش از رقابت‌های یورو رقم خواهد زد.

صحبت با توماس مولر پس از 180 دقیقه نیمکت‌نشینی برابر آرسنال: امیدوارم که رابطه ما خوب باشد و خوب بماند. هیچ کدام از ما این شرایط را دوست نداریم. او از اینکه بازی نکرده است راضی نیست و من هم دوست نداشتم که این حرف را به او بگویم. این تصمیم فوتبالی است و قرار نیست شرایط ورزشی او را زیر سوال ببرد. او به اندازه کافی حرفه‌ای است که این موضوع را پشت سر گذاشته باشد. مولر در تمرینات تلاش بسیاری می‌کند و همچنان از حضور در زمین لذت می‌برد.

جشن پیروزی برابر آرسنال: جو رختکن بسیار خوب بود. وقتی همه تا این حد خوشحال هستند احساس بسیار خوبی است. من پس از این بازی دیداری با مربیان و دوستانم داشتم تا کمی استراحت کنم. حتی اگر خواب کوتاهی داشته باشید، ا روحیه بسیار خوبی بیدار می‌شوید چون خوشحال هستید و روز بعد هم تمرین دارید.

درگیری سانه و سرمربی یونیون برلین در بازی رفت: این اتفاق را از یاد برده بودم. چنین اتفاقاتی ممکن است یک بار در زمین رخ دهد. باید فراموش کنیم که یونیون تحت هدایت این مربی منسجم‌تر شد و قدمی رو به جلو برداشت.

دیگر خبرها

  • واکنش توخل به تمدید ناگلزمان: من در بایرن نمی‌‎مانم
  • اولین جام ۱۲۰ سال بعد از تاسیس به سبک مارادونای فقید؛ چگونه لورکوزن با کنارزدن بایرن مونیخ فاتح بوندس لیگا شد؟
  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • امشب همه بیدار بمانید؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
  • امشب کسی نخوابد؛ انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر