Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاریخی گفت: امسال با تولید محتوای غنی ورود متفاوت در حوزه فکری و اندیشه ای اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «حسین  تاریخی»  دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان  در جلسه آیه سال که به صورت مجازی برگزار شد گفت: مصادف شدن 1400 با ولادت امام عصر باعث انرژی و دقت بیشتر در فرایندی که می خواهیم انجام دهیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکل انجمن های اسلامی  مورد عنایت رهبری است، بار مسئولیت ما سنگین تر و مسئولیت پذیری جدی تر می شود.

وی با بیان اینکه اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی با فطرت پاک و با انگیزه هستند گفت: این توفیقی است که می توان در اتحادیه کار کرد.

تاریخی بیان کرد: سال 1400 به نظر می رسد آوردگاه اتفاق های خوب است و هیچ وقت احساس خسران نداشته باشیم که روزها و ماه ها و ساعت ها گذشت و ما می توانستیم بهتر باشیم.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:امام زمان (ع) امام ساعت ها هستند و زمان در ید این بزرگوار هستند، امیدواریم حضرت در وقت و زمان ما عنایت و برکت به اتحادیه داشته باشند.

تاریخی گفت:حریف کرونا نشدیم اما توانستیم خودمان را با او مطابقت دهیم، این نشان می دهد که انسان ضعیف است. یک ویروس بسیار کوچک زندگی همه را تحت تاثیر قرار داده است و هرکسی متفاوت تر باشد. این تفاوت باعث شد تا زحمات و فشار زیادی تحمیل شد.

وی یاد آور شد:این ویروس محدودیت هایی داشت اما خیرات و برکات عجیبی در سال 99 داشتیم در بسیاری از محورها از مسئله حوزه های مالی تا فرهنگی و تربیتی میدان های جدیدی برای ما باز شد و مسیر حرکت را تسریع کردند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی در تشکل حائز اهمیت است گفت: نیروی انسانی با کیفیت و کمیت اهمیت دارد. تقید به انقلاب اسلامی، روحیه انقلابی، خستگی ناپذیر بودن در عناصر فعال این تشکل قرار گیرد.

تاریخی بیان کرد:بازسازی بسیار خوبی را در چند سال اخیر داشته ایم که افراد هوشمند و مقید به انقلاب اسلامی جذب انجمن شوند. تشکل قوی باید شبکه خود را به یک شبکه کارآمد و منسجم تبدیل کند. باید دانش آموزان که وارد اتحادیه می شوند بدانند که یک برنامه مدون برنامه ریزی شده دارند و سپس می توان از آن ها این انتظار را داشت که منشاء اثر باشند و بتواند مدرسه خود را مطابق گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی متحول کند.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی گفت: در سال 1400 بنا داریم ورود متفاوتی برای حوزه فکری و اندیشه ای اعضا داشته باشیم، مستلزم این است در ستاد بسته های حمایتی و نظارتی وجود داشته باشد، باید محتواها به امید خدا در اختیار اعضا قرار گیرد.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسین تاریخی آموزش و پرورش اتحادیه انجمن های اسلامی انجمن های اسلامی دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی

سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان‌های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان‌های تکاوری قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه‌های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزشی ویژه یگان‌های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت‌های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می‌شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه همکاران در یگان‌های ویژه و یگان‌های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحد‌های یگان ویژه مانند اعضای یک پیکرند و باید برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاری‌گر هم باشند.

دیگر خبرها

  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • ◄ شکایت آهن فروشان از انجمن کامیونداران + سند
  • عمارت تاریخی فکری در بندر لنگه
  • اردوگاه‌های دانش آموزی نیازمند اعتبار و بودجه
  • فارغ‌التحصلان بدون مهارت مشکل پیش‌رو نظام آموزشی
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری