Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@18:42:36 GMT

چهار میخ فولادی ساخت ایران بر تابوت العین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۵۴۹

چهار میخ فولادی ساخت ایران بر تابوت العین

فوتبال باشگاهی ایران چهارمین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در فصل ۲۰۲۱ به دست آورد تا بیشترین تعداد نماینده را در فصل جاری قاره داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال فولاد ایران و العین امارات از ساعت 20:20 امشب (شنبه) در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فصیل بن فهد ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری قاطع 4 بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید تا فولاد ضمن تحقیر نماینده امارات به‌عنوان چهارمین نماینده ایران جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صالح حردانی در دقیقه 40، لوسیانو پریرا در دقایق 49 و 87 و آیاندا پاتوسی در دقیقه 56 گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

قضاوت دیدار فولاد ایران - العین امارات برعهده دیلان پریرایِ سریلانکایی بود.

به این ترتیب فولادی‌ها باید در گروه D مسابقات با تیم‌های السد قطر، النصر عربستان و الوحدت اردن به رقابت بپردازد. تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و استقلال دیگر نمایندگان ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان به حساب می‌آیند و حالا با اضافه شدن فولاد، جمع‌ تیم‌های ایرانی‌ در آسیا جمع شد.

شرح گل

فولاد 1- العین 0 (صالح حردانی 42):

ساسان انصاری با یک پا به توپ زیبا، توپ را به محوطه جریمه حریف نزدیک کرده و با پاسی به موقع فرشاد احمدزاده را داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد، او هم بلافاصله با یک پاس در سمت راست محوطه جریمه، صالح حردانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و حردانی با یک بغل پای دقیق گوشه دروازه العین را هدف قرار داد. عیسی در برابر این ضربه حرفی برای گفتن نداشت و دروازه العین برای اولین بار در این دیدار باز شد.

 

فولاد 2- العین 0 (شیمبا 49):

روی ارسال کرنر پاتوسی، لوسیانو پریرا با یک پرواز بلند و ضربه سری دقیق دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.

 

فولاد 3 -العین 0 (پاتوسی 55):

ساسان انصاری با یک حرکت دیدنی از جمعه عبور کرد و پس از ورود به محوطه جریمه العین، با یک پاس، پاتوسی را صاحب توپ کرد و این بازیکن در حالی که مدافع حریف را مقابل خود داشت، با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه عیسی چسباند.

 

فولاد 4 - العین 0 (شیمبا 87):

اشتباه کاپیتان العین و یک توپ گیری خوب از فولادی ها، انصاری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با پاسی دقیق شیمبا را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد؛ کاپیتان برزیلی فولاد برای باز کردن دروازه عیسی کار سختی نداشت و با یک بغل پای زیبا گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان العین امارات پلی آف اعمال ماه شعبان نشست وین نادر دست نشان گروه های شغلی شاهزاده فیلیپ علی صیاد شیرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • آمار عجیب ترنت الکساندر آرنولد؛ مشارکت سه رقمی در گل‌های لیورپول به عنوان مدافع
  • سیمئونه ممکن است سهمیه چمپیونزلیگ نگیرد
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!