Web Analytics Made Easy - Statcounter

می توان عنوان دیگری هم به این مسابقه داد: «چگونه حریف بازی خود را بر حریف تحمیل کنیم؟». 

چلسی با پیروزی قاطعانه برابر کریستال پالاس، به رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر برگشت. در مصاحبه ای که تیم مهمان از تک موقعیت در چارچوب خود به گل رسید، چلسی با ارائه فوتبالی زیبا حریفش را شکست داد تا پس از دو بازی، دوباره طعم پیروزی در لیگ برتر را بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات بازی چلسی و کریستال پالاس تاریخ برگزاری: شنبه، 21 فروردین 1400 (10 آوریل 2021) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: سلهرست پارک، لندن تورنمنت: هفته سی و یکم -  فصل 2020/21 داور: مایکل اولیور (انگلیس) گلزنان: کای هاورتس (۸)، کریستین پولیشیچ (۱۰ و ۷۸) و کورت زوما (۳۰) برای چلسی / کریستین بنتکه (۶۳) برای کریستال پالاس ترکیب تیم های چلسی و کریستال پالاس

اخبار داغ 

تست کرونای سعید آقایی مثبت شد؛ مدافع پرسپولیس از سفر گوا جا ماند نام خرید ناشناخته فکری در لیست آسیایی استقلال! ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت والدانو: وقتی برنابئو آماده شود، آنفیلد در برابرش زمین تمرینی خواهد بود مورینیو: مطمئنم که فرگوسن با نظر سولسشر در زمینه عناوین قهرمانی مخالف است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کریستال پالاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل مرسون: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد

اسطوره آرسنال باور دارد که این تیم دیگر هیچ شانسی برای قهرمانی ندارد. 

طرفداری | امیدهای آرسنال برای کسب اولین قهرمانی لیگ برتر از سال 2004 با عملکرد فوق العاده شاگردان اونای امری در استون ویلا، ضربه سختی خورد. در صورت پیروزی، توپچی ها به صدر جدول لیگ برتر بازمی گشتند و حتی با شکست لیورپول مقابل کریستال پالاس قبل از شروع بازی، شرایط برایشان بهتر هم شده بود.

اما باخت غیرمنتظره آرسنال مقابل استون ویلای در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، یک بار دیگر ابتکار عمل را به منچسترسیتی داد که پس از غلبه بر لوتون در روز شنبه، اکنون با دو امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد.  با اینکه هنوز شش بازی باقی مانده، پل مرسون فکر می کند تیم سابقش دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند. او در مصاحبه با اسکای گفت:

به نظر من، همه چیز تمام شده است؛ صد در صد مطمئنم. حالا شرایط کاملا عوض شده. منچسترسیتی با اول بازی کردن به آنها فشار وارد کرد و آن ها نتوانستند این فشار را تحمل کنند. اما نباید از درخشش کریستال پالاس و استون ویلا غافل شویم، آن ها فوق العاده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • پل مرسون: آرسنال دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد
  • خلاصه بازی لیورپول صفر - یک کریستال پالاس
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم
  • هفته نحس لیورپول با 68 شوت به دروازه!
  • خلاصه بازی لیورپول و کریستال پالاس + فیلم
  • خلاصه بازی لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس + ویدئو
  • خلاصه بازی لیورپول 0-1 کریستال پالاس (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بازگشت آلیسون بکر به ترکیب لیورپول پس از ۴۰ روز غیبت
  • لیورپول - کریستال پالاس؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با کریستال پالاس