Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:43:23 GMT

شروع بارش های بهاری در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۵۷۸

شروع بارش های بهاری در لرستان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، بهروز مرادپور،مدیرکل هواشناسی لرستان اعلام کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای از امروز بعدازظهر تا فردا با فعالیت سامانه بارشی برای نقاط مختلف استان افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و نیز گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد رگبار تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:با توجه به بالا بودن شاخص‌های ناپایداری و نیز ماهیت متغیر رگبار‌های بهاری این شرایط در سطح استان با شدت و ضعف همراه می‌باشد که در برخی نقاط مخاطراتی همچون لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد و ایجاد رواناب‌های سطحی انتظار می‌رود.

مرادپور اظهار کرد: این شرایط ناپایدار تا اواخر وقت یکشنبه در استان ادامه دارد و از روز دوشنبه تا چهارشنبه جوی آرام و پایدار در استان شاهدخواهیم بود.

او ادامه داد:در این مدت با توجه به جهت جریانات گرد و غبار و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی لرستان باران بهاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در انتظار کرمانشاه

محمدعلی زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : سامانه ناپایدار حاکم در منطقه، همچنان تا اواخر وقت امروز ۳ اردیبهشت‌ماه جو استان را تحت تأثیر داشته و مجدداً بارش‌هایی غالباً به شکل رگبار‌های بهاری، همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی بابیان این‌که شرایط ناپایدار در نیمه شرقی و نواحی شمالی نمود بیشتری خواهد داشت، افزود: بارش‌ها، بخصوص در مناطق کوهستانی، ممکن است به‌صورت رگبار پراکنده تگرگ مشاهده گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت، از فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه تا شنبه هفته آینده ۸ اردیبهشت‌ماه، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل‌توجهی برای جو استان پیش‌بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از فردا تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بارش باران و تگرگ در بخش کهورستان بندرخمیر
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • جوی آرام در انتظار کرمانشاه
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان