Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ضمن ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل العین امارات گفت که با افتخار و اعتمادبه‌نفس برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل العین امارات اظهار داشت: به خوبی احساس مربی و بازیکنان العین را درک می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم آن‌ها هم سخت کار کرده‌اند، مثل ما، ولی امروز روز ما بود. من تجربه باخت در پلی‌آف را در اروپا دارم و می‌دانم این موضوع خیلی سخت است و تیم حریف را درک می‌کنم. از آخرین بازی که در لیگ ایران انجام دادیم تا به امروز فقط به العین فکر کردیم و برای این بازی آماده شدیم. العین تیمی بزرگ و در آسیا قهرمان بوده است. این تیم تجربه بالایی دارد و همیشه گل‌های زیادی می‌زنند، ولی ما با اعتمادبه‌نفس آمدیم و اجازه ندادیم دروازه‌مان را باز کنند.

وی ادامه داد: با اعتماد‌به‌نفس بیشتری از زمین خارج شدیم و با هیجان و قدرت بیشتری برای مرحله گروهی آماده می‌شویم. نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم و در زمان خوبی موفق به گلزنی شدیم و به رختکن رفتیم. در نیمه دوم نیز خیلی زود گل دوم را زدیم. بعد از اینکه العین فشار بیشتری ایجاد کرد گل‌های بعدی را هم دریافت کرد. این برد به ما انگیزه خیلی خوبی داد و این برد را به مردم و هواداران خوزستانی و ایرانی تقدیم می‌کنیم. این پیروزی تقدیم به آنهاست که لیاقت داشتند. در ضمن من یک پسر کوچک دارم که هفته پیش با موتور تصادف کرد و این برد را به او نیز تقدیم می‌کنم.

سرمربی فولاد ایران درباره راهیابی به گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز تصریح کرد: تیم الوحدات اردن را تا حدی می‌شناسیم، ولی السد را خیلی بیشتر، چون ژاوی را می‌شناسم. سالیان سال در لالیگا با او رقابت داشتم و می‌دانیم تیم خوبی دارد. ما راجع به بهترین تیم‌های آسیا صحبت می‌کنیم. می‌دانیم بازی‌های سختی داریم، ولی تلاش خواهیم کرد. سرمان را هیچ وقت پایین نمی‌اندازیم و با افتخار و اعتماد‌به‌نفس برای مسابقات گروهی تلاش می‌کنیم و به فکر آینده هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جواد نکونام لالیگا ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های فراوان جلسه باشگاه بارسلونا برای تعیین تکلیف آینده ژاوی بر روی نیمکت تیم برگزار شد.

ژاوی در هفته‌های اخیر چندین بار به‌صورت مستقیم اعلام کرده بود که قصد تغییر تصمیمش و ماندن در بارسلونا را ندارد اما در روزهای گذشته او نظر او کمی تغییر کرد و درنهایت در جلسه‌ای که چهارشنبه با دکو و سپس خوان لاپورتا برگزار شد، او تصمیمش را عوض کرده است.

طبق گفته موندو دپورتیوو لاپورتا فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی ماندن ژاوی و برخی برنامه‌های آینده باشگاه را اعلام می‌کند. با این حال رافا یوسته زودتر از لاپورتا در مصاحبه‌ای خبر ماندن ژاوی را تایید کرد.

او گفت:«ژاوی می‌ماند. او نظرش را تغییر داده و در باشگاه می‌ماند. او واقعا در اینجا خوشحال است. دکو و بقیه اعضای هیئت‌مدیره ۱۰۰ درصد به ژاوی اعتماد دارند. این موضوعی تضمین‌شده است. ما هرگز برای هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و گزینه اول‌مان برای فصل آینده خود ژاوی بود.

ژاوی می‌خواهد پروژه‌اش در بارسا را ارتقا دهد و برای اهداف بزرگ‌تری بجنگد. من مشتاق هستم ژاوی را در حال مربی‌گری در اسپاتیفای نوکمپ ببینم.»

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • نایب رئیس بارسا تأیید کرد: ژاوی می‌ماند
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • ژاوی در یک قدمی تغییر نظر و ماندن در بارسلونا
  • پایان جنجال‌: گل مشکوک یامال آفساید بود (عکس)
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم