Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  همانطور که قبلا در معرفی برند ونوشا اشاره شد؛ این برند یکی از بخش های اقتصای فعال در مجموعه نیسان و دانگ فنگ موتور چین است که در سپتامبر سال 2010 معرفی شد. پیش از این ونوشا شینگ را در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

در مطلب امروز سراغ یک کراس اوور دیگر از ونوشا می رویم که با نام T60 شناسایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ بدنه این خودرو شباهت زیادی به تیوولی از سانگ یانگ دارد. آخرین مدل تی60 در بازار چین با توجه به تریم از 13 تا 18 هزار دلار قیمت دارد.

ابعاد

از منظر ابعاد برابر با 4412 میلیمتر در طول، 1820 میلیمتر در عرض، 1679 میلیمتر در ارتفاع و 2640 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. ارتفاع از سطح زمین برابر با 188 میلیمتر و وزن خالص خودرو نیز از 1254 تا 1328 کیلوگرم محاسبه شده است.

پیشرانه

برای پیشرانه این کراس اوور از نمونه 4 سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با 127 اسب بخار خروجی و گشتاور 168 نیوتن متر استفاده شده است. در بخش جعبه دنده نیز نمونه سی وی تی و همچنین دستی 5 سرعته قابل سفارش است.

بیشینه سرعت با جعبه دنده دستی 180 کیلومتر برساعت و با جعبه دنده سی وی تی 170 کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

شاخص مصرف سوخت برای 100 کیلومتر رانندگی در شهر با جعبه دنده دستی برابر با 8.1 لیتر، در بزرگراه 5.4 لیتر و در حالت ترکیبی 6.4 لیتر اعلام شده است.

این آمار برای جعبه دنده سی وی تی برابر است با: در شهر 7.6 لیتر، در بزرگراه 5.2 لیتر و در حالت ترکیبی 5.9 لیتر.

ظرفیت باک خودرو نیز برابر با 50 لیتر است.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است. رینگ ها در حالت استاندارد 17 و 18 اینچی ارائه می شوند.

کابین و ایمنی

کابین ونوشا تی60 در قسمت کنسول اصلی جلو بیشتر از مواد دارای بافت سخت تولید شده اما طرح فیبرکربن و جانمایی مناسب جزئیات موجب شکل گیری منظره قابل قبولی شده است.

از امکانات این فضا می توان به: سیستم تهویه اتوماتیک(آپشن)، استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، نمایشگر دیجیتال امپر(آپشن)، بلوتوث، استراحتگاه دست، تنظیم الکتریکی صندلی راننده(آپشن)، پاور ویندوز جلو و عقب، برف پاک کن عقب، سانروف و ... اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، رادار پارک عقب(آپشن)، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری(آپشن)، دستیار حرکت در سربالایی، نمایش نقاط کور دید راننده(آپشن)، ترمز پارک اتوماتیک(آپشن)، ایربگ جانبی(آپشن)، ایزوفیکس و ... قابل اشاره هستند.

مازیار دانیالی

بیشتر بخوانید:

*ونوشا شینگ؛ شاسی بلند جدید گروه دانگ فنگ/ نمایشگر 15.6 اینچی در کابین و برچسب قیمت 15 هزار دلاری (+تصاویر) *دانگ فنگ و یک کراس اوور 13 هزار دلاری!/ ویژگی های برادر بزرگ تر اچ30 کراس (+تصاویر) *دانگ فنگ آی اکس5؛ کراس اوور 14 هزار دلاری با ظاهر متفاوت! (+تصاویر) *خودروهای کلاسیک به سبک چینی؛ از دانگ فنگ تا پولو! (+تصاویر) *پرفروش ترین برندهای جهانی خودرو در بازار چین (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003GYj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کراس اوور جعبه دنده دانگ فنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرانک پرتوآذر دوچرخه‌سواری کشورمان که به همراه تیم باشگاهی پامپ فورپیس راهی مسابقات کراس کانتری کلاس دو جهانی اسپانیا شده، توانست به مقام قهرمانی این مسابقات دست پیدا کند. این برای اولین بار است که یک رکابزن آسیایی توانسته است مدال طلای چنین سطحی را کسب نماید.

پرتوآذر پس از پایان این رقابت‌ها به طور مستقیم به تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا در کشور مالزی ملحق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشان نقره کراس کانتری نوجوانان کشور برای رکابزن نهاوندی
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • قهرمانی پرتو آذر در مسابقات کراس کانتری دوچرخه‌سواری اسپانیا
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه
  • بائو 8 ؛ این پلنگ چینی خیلی شبیه لندکروزر است! (+تصاویر)
  • فولکس واگن تی راک؛ وارداتی جدید بازار ایران
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!