Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:46:14 GMT

صدور جواز تاسیس کمتر از ۲ ساعت در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۴۳۹۳۶

صدور جواز تاسیس کمتر از ۲ ساعت در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران با تشریح بخشی از گزارش پیشرفت فیزیکی از جوازهای تاسیس در حال اجرای استان، اظهار داشت: در سال جهش تولید در آذربایجان شرقی مجموعا ۱۹۶۰ طرح در دست اجرا با حجم سرمایه گذاری ۲۱ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۵۳ هزار نفر پیش بینی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان دارای بیشترین طرح در دست اجرا دارای پیشرفت فیزیکی در کشور است، افزود: این امر نشان از هدایت صحیح طرح ها به سمت شروع کسب و کار در تولید و مساعد بودن سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با اشاره به تشکیل کمیته پایش در شهرستان ها و رفع موانع، تکمیل و راه اندازی طرح های با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان، تصریح کرد : راه اندازی ۶۰۰ طرح ایجادی و توسعه‌ای در استان در ۱۲ ماهه سال جهش تولید منجر به تحقق۱۱۰ درصدی هدف‌گذاری‌های پیش‌بینی شده در این خصوص شده است.

وی با تأکید بر افزایش علاقه‌مندی برای سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان در ۱۲ ماهه سال جهش تولید و رشد ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: میزان جذب سرمایه‌گذاری از طریق صدور یک هزار و ۸۵۰ فقره جواز تاسیس ایجادی برای شروع سرمایه‌گذاری در داخل شهرک‌های صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۳۸ هزار و ۶۰۰ نفر بوده است.

امین‌زاده از رتبه اول استان در سرعت صدور جواز تاسیس داخل شهرک‌های صنعتی در کمتر از ۲ ساعت برای اولین بار در کشور خبر داد و گفت: در سال جهش تولید حمایت و توسعه سرمایه گذاری های موجود با صدور۱۸۰ فقره جواز توسعه ای برای افزایش ظرفیت و تنوع محصولات تولیدی واحدهای صنعتی با پیش بینی افزایش سرمایه‌گذاری ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و افزایش اشتغال ۳ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

وی کسب رتبه اول آذربایجان شرقی در صدور جواز توسعه ای در کشور را نشان دهنده توسعه و پویایی واحدهای موجود استان برای ظرفیت سازی جدید عنوان کرد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۶

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی سرمایه گذاری شهرک های صنعتی صنعت تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز شهرک صنعتی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی جواز تاسیس رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی سال جهش تولید سرمایه گذاری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۴۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

این همایش با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال برگزار شد و فعالان اقتصادی به بیان مشکلات در این زمینه پرداختند.

پرهیز از بخشی نگری و ارایه برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و طرح محور، تعیین ۱۰ اقدام اساسی برای عینیت بخشی به جهش تولید و مکلف بودن مدیران اجرایی به ارایه راهکار‌های عملیاتی در این زمینه و راه اندازی قرارگاه اقتصادی جهش تولید در استان از جمله محور‌های این همایش بود.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: سازوکاری که در این زمینه تعریف شده، می‌تواند یک قدم ما را به پیش ببرد، اما جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ۱۰۰درصد بازار شیرینی و شکلات کشور در دست صنایع آذربایجان شرقی است
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی رتبه‌دار در تولید شیر
  • رتبه نخست بستان آباد در تولید قارچ دکمه‌ای در آذربایجان شرقی
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است